işte geldim burdayım

Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
528
Herkese sonsuz selamlar olsun. uzun zamandır varlığından haberdar olduğum bu güzel siteye ancak şimdi üye olmak nasip oldu. ben ishak isviçre'den aranıza katılıyorum. 28 yalındayım 15 senelik motosiklet sevgimin son 7 senesini motosiklet üzerinde geçiriyorum. şimdilik bu kadar yeter sanıyorum, zaman içinde daha iyi tanışıp kaynaşmak ümidi ile tekrar selam ediyorum.
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
333
hoşgeldin dost. bende komşu ülke'den yazıyorum. isviçre'den bir arkadaş görmek ne güzel.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst