- Katılım
- 24 Şub 2006
- Mesajlar
- 90
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar resim göndermeyi başarabilirsem devamı gelecek
Moderatör tarafında düzenlendi:
Bu arada motorda ters amortisör var :bounce: Bizde bile yok :cherry:
Keşke ist.da olsaydın yardım ederdim çok severim costum şeyleri... Ben de bu ay başlıyorum ama el yapımı modifiye sadece benimkisi...