işte egzoz budur adamlar yapmışlar :)

Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
tövbe tövbe yahu ona burda binsen polis motoru alır, ceza keser, içeri atar üstüne bide ses yapıo die sokakta dayak yersin :):)..
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
egzosa benzin veren bir sistem var sanki benzin serbest yanıyor sanki
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
O Sadece Bir Boru Yanma Dısarda Devam Ettiğinden Herifin Paçalar Tutşmasın Die Sonra Ses çıkarıcam Derken Yanacak Haydut
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
egsoz değil borazan olmuş. zevk meselesi, ya da zevksizlik...
ben motosikletimin orjinalliğiyle dikkat çekmeyi seviyorum.
 
Katılım
29 Ara 2008
Mesajlar
50
Hiç şıkta durmamış tarlanın ortasında ateş yanıyormuş gibi olmuş iş yapim derekn içine yapmışlar bence.
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
287
bu tamamen motosiklet etiğine aykırı bir şey. Görmemişin motoru olmuş eksozunu alev alev yapmış... Tamamen çingenelik bana göre...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst