işte egzoz budur adamlar yapmışlar :)

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
Ses olarak çok qüzel bnce :) ayrıca böyle bi egzozum olsa , bende takar dolaşırdım.
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
gereksiz. motora yazık ya para fazla geliyor elemanlara. ayrıca havayı kirletiyorlar.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
biri gazı veriyo biri cikleyle benzin pompalıyo yanmayan zengin yakıt karışımıda egzostta tutuşuyo, uğraşmak bile gereksiz ,saçma bi şey olmuş ama adamların bu tip gereksiz işlere uygun vakti var demekki değerlendirsinler.
 
Katılım
23 Ara 2008
Mesajlar
2
anca ates oda sistemlı olmus yanı motorla alakası olmayan bısey puskurtme sıstemıyle bu cok kolay ama kotu durmus guzelım motorda o huni gibi egzozlar :D trafık polıslerı o egzozlara patatesı tıkarlar yakında :D:D
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
ne özelliği varmı ben anlamaım tamamen hayvanlık bu adamlar yapmış değil hayvanlar yapmış ehe :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben asıl artçıyı merak ediorm :D nası qidio orda :D
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
207
o ne yaaa o makina egzozun ağırlığıyla tekere kalkar:pyaptıran adamın aklına yaniim:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst