- Katılım
- 6 Ara 2007
- Mesajlar
- 950
aboooooooooooooooooooooooooowww köfteci :queen:
tövbe tövbe yahu ona burda binsen polis motoru alır, ceza keser, içeri atar üstüne bide ses yapıo die sokakta dayak yersin..
Ses olarak çok qüzel bnceayrıca böyle bi egzozum olsa , bende takar dolaşırdım.