işte budur...

Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
70
arkadaşlar motor alalı şunun şurasında 3-4 hafta oldu. almaya karar verdiğim gün de burada yazmıştım. ders almaya başladığımda da. şimdiki tecrübemi sizinle paylaşmak istedim. Dün ilk defa izmiri bilenler için çiğli sasalı dan ana yola çıkmadan 5 motor yeni foçaya kozbeyli üzerinden gittik. y.foçada balığımız yedik. oradan sahil kenarından e.foçaya gittik. orada kahvemizi içtik ve tekrar arka yoldan izmir karşıyaka ya döndük. oksijen sarhoşu olarak eve gider gitmez uzandım. inanılmaz bir deneyimdi. Öncü arakdaşımız tecrübeli bir arkadaştı. onun deneyimi sayesinde keyfimiz hiç bozulmadan gidip geldik. motor inanılmaz güzel duyguları insana yaşatan bir uğraş. bunu tadabildiğimiz için çok şanslıyız diye düşünüyorum...sevgiler:queen:
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
iyi gezişmişsiniz.. ilk gezinin fotoğraflarını da paylaşırsın artık..?
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
yeni foça çok güzel yer daha cuma akşamını orda geçirdim eee motor bu insanı zevkten çıldırtır:queen:
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
70
vallaha cep telefonuyla bir iki resim çektim. derhal pc ye yükleyip sizlerle paylaşıcam. İzmirli arkadaşların tepkisinden iyi bir seçim yaptığımızı anladım. bu pazarda uçkuyulara bostanlıdan feribotla geçip, otobanda barış ve tayfun hocalardan ileri sürüş teknikleri dersine katılıcam...
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
MT İzmir gurubu olarak biz daha geçen hafta foçada kamp yaptık.resimlerimizi gezi yazılarından görebilirsin.ayrıca sizinle tanışmak isteriz bu cuma akşamı Alsancak kordon da DENİZATInda toplanacağız..selamlar..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst