işte buda benim yeni motosikletim

Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
135
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar..
bu sezon motosiklet kullanmama kararı vermeme rağmen,havaların ısınmasıyla içimdeki motosiklet aşkı yeniden beni ele geçirdi.sonuç olarak, işte yeni motorum :)
iyi dileklerinizden ötürü bütün arkadaşlara teşekkür ederim.
resim eklemeyi umarım becerebilmişimdir :)



 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun :rendeer: kazasız belasız kullanman dileğiyle...
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
R1 o bir yaşam tarzi..... hayirli olsun güle güle kullanman dilegiyle tekerin düz bassin:rendeer:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız kullanman dileğiyle :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız bol km ler dilerim..
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Hayırlı olsun kardeşim...:rendeer:
Yerinde bir seçim yapmışsın..:cat:
Bol rüzgarlı ve neşeli yollara..:wiinkk:

Motosikletin; Yamaha ise,.. hele de o Yamaha ,R1 ise,..

o R1 bide kırmızı-beyaz ise HAYAT YAŞANMALI bence..:rendeer:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Hayırlı olsun, kazasız belasız günlerde kullanırsın inşallah.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
hayırlı olsun,kazasız gunlerde kullan.:)
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
135
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bütün arkadaşlara iyi dilek mesajları için çok çok teşekkür ederim.:rendeer:
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
254
tekerin düz bassın.allah kaza bela vermesin.Killometre saatinin kilometre sayacını bitirmen dileğiyle.:)
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
82
@cepni hocam hayırlısı olsun allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin
bu arada gaziosmanpaşadaymışsın arada bozhanenin ordan geçerken bi ses verde uzaktanda olsa duyalım :)
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
135
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@cepni hocam hayırlısı olsun allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin
bu arada gaziosmanpaşadaymışsın arada bozhanenin ordan geçerken bi ses verde uzaktanda olsa duyalım :)

bozane bana biraz ters kalıyor ama senin için geçeriz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst