Işte Buda Benim Efsanem...

Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
233
hayırlı olsun güle güle bin ...
ayrıca tebrikler darısı biz bekarların başına İNŞALLAH...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hayırlı uğurlu olsun,tam vaktinde almışsın,gerek indirim gerekse evlendikten sonra almanın zorlaşabileceği ihtimalini düşünürsek...:)
Nikah için de tebrikler.
Kazasız belasız...
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
34
Güle güle kullan kazasız güzel sürüşler dilerim. Kırmızıda harbi çok yakışıyo bu motora iyi tercih:cat:
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
Her ikisi de hayırlı olsun dostum.Kesinlikle çocuk olmadan motorun tadını iyice çıkar.Bizim 1 aylık bebişimiz var motora pek binemiyorum :)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela göstermesin :rendeer:
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
177
vayyyyyy süper gülegüle kullan allah esinle ve motorunla mutlu günler nasip etsin hayırlı olsun
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
hayırlı olsun arkadasım güle güle kullan
 
Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
40
inşallah motorunun selesine otuturabileceğin nur topu gibi bi oığlun olur , mutluluklar dilerim :)
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
121
motorun hayırlı uğurlu olsun:rendeer: darısı bizim başımıza:pr:
evliliğindede mutluluklar dilerim:cat: ben daha düşünmüyorum:queen:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
hayırlı uğurlu olsun dostum kazasız belasız günlerde binersin inş.:cat:
bi kaç ay sorada evliliği yaz bize memnunmusun tavsiye edermisin nası menem bişeydir bu:mrgreen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Kardeşimm çifte hayırlı olsun:) İnsanın istedigi bir şey olunca seviniyor be:cat:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
1. Mutluluklar, yüce Allah bir yastıkta kocatsın. :rendeer:
2. Rüzgarın bol olsun. :rendeer:
3. Allah kaza bela vermesin. :rendeer:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Cihanım motosikletin hayırlı olsun kazasız belasız binmeni temenni ederim.Ayrıca nikah yapmışsın tebrik eder mutluluklar dierim.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329


ee o altındaki km ne oluyor? iki tane km var?

http://img168.imageshack.us/img168/9008/46932980tm6.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Hayırlı uğurlu olsun. Darısı hondası olmayanların başına :cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
dostum olay şöylemi...bizi ananelerimizde var olan önce nikahı kıyıp dünya evine düğünden sonra giricen dimi...yani sadece imza atıldı galiba...


cbf hayırlı olsun...o kadar istedinki...yani yakışır...sonunda muradına erdin...rodajdasın ama yinede Tekirdağda motoru ıslatırız artık...köfteler sendennn...:queen: şaka len...zaten giren girmiş...birde sırtına yük bindirmeyelim...80 i geçmicez kanka...topiği takip ediyon dimi...



tekrardan hayırlı uğurlu olsun...Allah kaza bela vermesin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst