işte bu sese bayılıyorum :D

Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
izlemeye doyamıyorum aslında dinlemeye doyamıyorum ama hem izleyip hem dinlemek daha zevkli oluyor :queen:


HARLEY DAVİDSON



[gv]3702605331596865123[/gv]
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
hakkten cok hos sesı yaaa....ama racıng sesı benı daha cok heycanladırıor...
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
142
Süper video çok hoşuma gitti =) racing in sesiyle kıyaslamayın bence çok farklı birbirinden ha bence harley =)
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,130
bana görede racingn sesi daha güzel
ama tabi zevkler tartışılmaz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim motorum o..:p:p:p:p:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
......................................................:p
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
var mı racing gibisi bee.adamın içi eriyo o seste.tabi bu motorsikletin sesinede saygımız sonsuz :bestmt:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
ehehe cok eğLEnceLi birşey buu :)
bence boyLE bir music türü biLe icat ediLmeLi..
cok teşekkürLer payLaştığın için sesi kaydedip teLefonuma meLodi biLe yaptım :)
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abim benden alıntı yapar gibi alıntı ya tıkla..

içinden video tagını al ,en baş mesajına ekle..

Ben mesajımdan videoyu kaldırayım..Video enbaşka olsun bence..





yaptım dedini iyide oldu artık en başda video:queen::cat:
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
141
kesınlıkle race ve harley seslerı 1 tutulamaz tabı racıng motorların daha tızz keskın bır sesı var ama harleyler ayrıı tok ve karızma bagırıoo off tuglerım tıken tıken olduu harıka bı sessss :):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst