işte benm scooterum yhani bebeğim(yeni üye ben)

Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
732rbq8.jpg

72gzzev.jpg

6ka3nsn.jpg

7yg5bmq.jpg

6q3wrvm.jpg

87cotaq.jpg

6q427w0.jpg

6kz8f20.jpg

6k6bede.jpg

8f1sv0z.jpg

8gi7hwz.jpg

8bzz2tl.jpg

81qu89k.jpg

8giml2f.jpg


yorumlarınızı bekliorum yorumlar pls!!!!!:queen:
bunlarda youtubedeki videolarım!!
bu tek bnm motor: http://www.youtube.com/watch?v=FU8dRiFtxpg
buda arkadaşın motoyla bnm moto: http://www.youtube.com/watch?v=EEiybHOVFH8
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Hoşgeldin :rendeer:
Motor bayaa hoş olmuş tebrikler.. Yalnız nick çok interesting.. Çok aradın mı :cherry:
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
hoş bulduk. eft bu arada motorumu çok sefiorum hergün bişilerini daha değiştirmek istiorum ama çok masraf oluo bu seferde :D yha bide bu nick o saxo dan değil yanlış anlamayın başka bişi bu :D
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
öncelikle hoş geldin:rendeer:

motora ne bulursan doldurmuşsun motor arada kaybolmuş,

photoshop efektleri güzel olmuş:cat:

kusura bakmada, geç olmadan sen nickini değiştir istersen
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Öncelikle aramıza hoşgeldin:rendeer:Motorun için baya emek sarf etmişsin eline sağlık...Kazasız,belasız sürüşler...:rendeer:
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
yha aslında motorda abartı bir işlem yok biraz karartı olsun die farların üstüne çorap çektik bide ateşi sevdiğim için çamurlukta felan ateş var o farın altındaki çamur steackerde mecburiyetten çünkü çizildi oralar :( yhni böle işte :D
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
ozaman şöle bişi yapalım arkadaşlar söyleyin motordan neyi sökim hangi parçaları sökimde güzel olsun ?? yardım pls...
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
176
Arkadaşım biraz daha düzgün Türkçeyle yazmanı senden rica ediyorum.Bu arada motorun gayet güzel.
Nick için birşey demiyeceğim kötü düşünmedikçe birşey olmaz ama SaXaFon olsaymış keşke.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Hoşgeldin aramıza...:cyclopsan:santa::santa:: :sas::::sas:: :santa::santa:

:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
Arkadaşım öncelikle hoş geldin diyeyim.
Motorun üzerindekiler içinde bence neyi sökim diye kimseye sorma sadece fikirlerini al bence.Sen beğendiysen olay bitmiştir.Sonuçta beğenmesen yapmazdın.
Nickin içinde bişi demiyim diyorum ama gülmedende geçemiyorum.

Saygılar.
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
ıstedıgın gıbı herseyı degıstırmek senın elınde kendı ıstegıne senın gozune nasıl guzel gelıyosa ole yap fakat ay yıldız cok onemlı bence hersey gıder o kalır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst