işte benim makinalar...( gsr 600, agility 125)

Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Güzel makineler.Güle güle kullanın valla.Darısı benim gibi olmayanların başına:salut:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
bu yoğurdun bolluğu nerden geliyor :silent: iki tane birden :pr: hayırlı olsun allah kaza bela vermesin :rendeer:
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Maşallah Maşallah Allah kaza bela vermesin, takdir Allahındır,
GSR de artçının işi zor, kıçı pişer gibime geliyor..
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
her iksin de güle güle kullan.. kymco nun plakası mı yok ne?
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
sağolun arkadaşlar allah daha iyilerini versin sizlerede........ kymco ya plaka almadım henüz, gsr da titreşim yok onu biri atmış sanırım km de 12 kuruşla 25 kuruş arası yakıyor tabi bu miktar kullanımla igili..... bu arada nexus u sattım alan amca da düşmüş motorla çok üzüldüm cidden:(
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
200
motorlar gayet güzel allah olmayanlara versin hatta daha iyilerini versin inşallah
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
152
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güle güle kullan,keyifli sürüşler dilerim...:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst