E ejkia Katılım 1 Haz 2007 Mesajlar 9 17 Haz 2007 Konu Yazar #1 [YT]http://www.youtube.com/watch?v=usqpZ3L7NqA[/YT] sesim biraz kötüüü ama idareeee edin işteeee kafa güseldii biraazzzz
[YT]http://www.youtube.com/watch?v=usqpZ3L7NqA[/YT] sesim biraz kötüüü ama idareeee edin işteeee kafa güseldii biraazzzz
siyahlimuzin Katılım 12 Mar 2007 Mesajlar 1,166 17 Haz 2007 #2 videoyu izleyebilsek sesini idare edeceğiz ama malesef açılmıyor :bounce: