İşte Autoshow 2006

Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
40
Motosiklet kullanamadığım soğuk ve yağışlı bir İstanbul gününde arkadaşlarımla en iyi yapılacak şeyin Autoshow 06 ya gitmek olduğuna karar verdik ve yollara düştük. Yeni model arabalar ve mankenler gerçekten ilgi çekiciydi. İnsanoğlu özenmiş de yaratmış.
Otomobil fuarında tek bir motor vardı Triumph onunla da poz vermeden yapamadım doğrusu.
İşte fuar alanından birkaç görüntü ...

dsc0028nc4.jpg

dsc0038oi8.jpg

dsc0046np9.jpg

dsc0048li9.jpg

dsc0055uz1.jpg

dsc0063wc4.jpg

dsc0071at8.jpg

dsc0078vg7.jpg

dsc0079an4.jpg

dsc0086up9.jpg

dsc0059sp1.jpg

dsc0073mr2.jpg

dsc0081wm9.jpg

dsc0088aa7.jpg

dsc0099cm8.jpg

dsc0103yr5.jpg

dsc0112ps6.jpg
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Biraz daha büyük koysaydı daha mı iyi olurdu ne?? Büyüteç aramaktan reme bakamadım....:queen:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
evet biraz daha ufak lütfenn:queen: :queen: mikroskopik boyutlar tercih sebebidir:)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
az daha buyuk resimler olsaydi..4 gozle bakiyom genede secemiyom..:)
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
Şimdi bu sene fuara gidemediğime üzüldüm işte neyse motosiklet fuarıyla avuturz kendimizi eline sağlık.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
132
motosiklet fuarına gitmek için gün sayıyoruz,umarız ki beklediğimiz gibi bir fuar olur.
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
227
resimler için teşekkürler ama gözden kaçırdığın kocaman bişey var fuarın tek motoru diil orda aslanlar gibi yatan bi goldwing vardı teessüf ediyorum...:p

şaka biyana güzel fuardı
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
664
Yaw bu fuara gidemedim nerede idi . Ümraniye tarafında mı Kadıköy mü yoksa AVRUPA da mı bitti zaten her halde aynı yerde açılıyor her halde



Saygılar . . .
::gleam:: :bounce: ___ KILIÇ ___ :bounce: ::gleam::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst