iŞte 2. moTorum

Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
reSimLere arka fonu arkadaŞım komuŞ. emeĞi var dedim bunLarı koydum. moTor 59 pLaka tekirdaĞdır. bu motorLa kaza yapıLdı 2 kiŞi öLdü. allah rahmet eyLesin. ve motorun adı uĞurSuz Çıktı motorda inSan vefat etti die kimSe aLmadı ama ben bu hurafeye inanmadım ve inat iÇin motoru aLdım. SayGılar.

backgroundwj2.jpg


02975yymf2.jpg


029sw75yycv6.jpg


029zxc75yyub2.jpg
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Allah daha çok versin de 2 başlığı tek bir başlıkta açabirdin.... Bir açmada 2 sine birden bakabilirdik....
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
388
bidakka abi ya bende tekirdağ'lıyım..kim olmus o motorla ya...tekirdağ'merkezden mı aldın motoru
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
reSimLere arka fonu arkadaŞım komuŞ. emeĞi var dedim bunLarı koydum. moTor 59 pLaka tekirdaĞdır. bu motorLa kaza yapıLdı 2 kiŞi öLdü. allah rahmet eyLesin. ve motorun adı uĞurSuz Çıktı motorda inSan vefat etti die kimSe aLmadı ama ben bu hurafeye inanmadım ve inat iÇin motoru aLdım. SayGılar.

İşllh sen hayrını görürsün :cat:
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
çok komik ya........................
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
233
kazasız ,belasız..... aslında para verilecek bi motor değil ama almışsın hayırlı olsun .. bu arada kaça aldın motoru ?
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
resimler güzel olmuş arka plan çok hoş...Allah kaza bela vermesin...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bizde merakla 2. motorunu bekliyorduk uyku girmedi gozume dun gece :p Gule gule kullan :)
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
bu motorlamı 2 kişi öldü ?? alla alla ilginç 90 ı geçmiyo diyolar bu alet için (demekki korumaları yoktu), birde motorun hala tek parça olmasıda ayrı bi mevzu tabi, arka fonda ayrı bi bomba olmuş :)
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
bu motorlamı 2 kişi öldü ?? alla alla ilginç 90 ı geçmiyo diyolar bu alet için (demekki korumaları yoktu), birde motorun hala tek parça olmasıda ayrı bi mevzu tabi, arka fonda ayrı bi bomba olmuş :)

arkadaşım o motorun iskeleti sıfır geldi iskelet ikiye bölünmüşti üzerinde çoğu parça deişti. dikkat ettiysen sağ ayna hala yok. hem 90 geçmiyo diyenlere inanma ben mondiaL 100 kh iLe 120 yapıOm. tabi biraz oynama var motorda.:wiinkk:

akLıma geLmiŞken kanuni raCerLerin orjinaL arka miL ini deiŞtirmeniSi tavSiye ederim.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst