iŞte 1. moTorum

Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
mondiaL 100 kh. şehir iÇi motorum. dierinide koyuCam kanuni 200 raCer.

satofoto0001yv7.jpg


satofoto0002tw8.jpg


satofoto0003eo2.jpg


satofoto0006bs4.jpg


satofoto0007hx0.jpg


satofoto0008in0.jpg


satofoto0009ds5.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
Kazasız belasız kullan ama rengi çok kötü.Gel onu sarılar kalsın laciverte boyayalım.:mrgreen:
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
kazasız belasız kullanman dileği ile, hayırlı olsun...

("şehiriçi ve diğer motorum" .....beğendim)
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Mukemmel 2 ayrı motor tercihi...

Şehir içi ve diğer ! (racer)

Güle güle kullan...
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
SaoLun arkadaŞlar hepimiSe kazaSız beLaSız (CezaSız) SürüŞler
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Hayırlı olsun güle güle kullan kardesim.
Allah kaza bela vermesin cümlemize.:rendeer:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hic sehirici motorum olmadi bugune kadar.. Acaba satipta bi $ehirici bir de $ehirdisi iki motormu alsam dusunmeye ba$ladim $imdi :p
Gule gule kullan hocam birinci motorunu :) Kazasiz belasiz keyifli ruzgarlar..
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
abe kızanım sen edirnenin neresindensin? hayırlısı olsun bu arada..
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
galatasaylı arkadaş heralde :mrgreen:

meriç nehrınden :queen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
turuncu Sarı uyuşmuş:)
Bende şehir dışında oldugumdan alıştım benimkine... idare ediyo şehir içi dışı yanı ortası:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
hayırlı olsun beya bi fiyakalı olmuş allah kaza bela vermesin kardeş..
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
abe baroLar 10 Lira pahaLı oLsun kırmızı oLsun. yorumLarınız çok şugar SaoLaSınız.:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst