İstanbuldan Selamlar.. :) Burak

Katılım
2 May 2013
Mesajlar
6
Merhaba arkadaşlar istanbul ümraniyeden katılıyorum 18 yaşındayım dışardan okuyorum.. çalışıyorum, ön muhasebeciyim motorsiklet olarak honda cbr 250r kullanıyorum hepinize şimdiden teşekkür ediyorum iyi günleer :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst