GİT Katılım 2 May 2013 Mesajlar 6 3 May 2013 Konu Yazar #1 Merhaba arkadaşlar istanbul ümraniyeden katılıyorum 18 yaşındayım dışardan okuyorum.. çalışıyorum, ön muhasebeciyim motorsiklet olarak honda cbr 250r kullanıyorum hepinize şimdiden teşekkür ediyorum iyi günleer
Merhaba arkadaşlar istanbul ümraniyeden katılıyorum 18 yaşındayım dışardan okuyorum.. çalışıyorum, ön muhasebeciyim motorsiklet olarak honda cbr 250r kullanıyorum hepinize şimdiden teşekkür ediyorum iyi günleer
mali_181 Katılım 3 Ocak 2012 Mesajlar 1,154 3 May 2013 #4 Hoşgeldin daimi ve katılımcı olman dileklerimle...