- Katılım
- 5 Kas 2007
- Mesajlar
- 166
- Konu Yazar
- #21
güzel gezi olmuşş.. emeğine sağlık.. şu motorunun hep ne olduğunu merak etmişimdir resimden öğrendim yanılmıyorsam daelım (yazım yanlışı olabilir):cherry: arkadaşlar şu motorlarımızın markasınıda yazsak güzel olmazmı..
çok teşekkür ederim gezi dileklerin için
de benim avatarda jeep im var gerçeği olmasada oyuncağı:queen:
iyi dilekde bulunan herkez kardeşimdir sevgiler teşekkürler:cat:
aslında çok doğru diyosun :cat:camadanda benim motordan var s2 bile yazmamış camadan sende yaz kardeş artık olmuyo
Son düzenleme: