İstanbuldan Bursaya gezi

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
166
güzel gezi olmuşş.. emeğine sağlık.. şu motorunun hep ne olduğunu merak etmişimdir resimden öğrendim yanılmıyorsam daelım (yazım yanlışı olabilir):cherry: arkadaşlar şu motorlarımızın markasınıda yazsak güzel olmazmı..

çok teşekkür ederim gezi dileklerin için:):cat:
de benim avatarda jeep im var gerçeği olmasada oyuncağı:queen:
iyi dilekde bulunan herkez kardeşimdir sevgiler teşekkürler:cat:
aslında çok doğru diyosun :cat:camadanda benim motordan var s2 bile yazmamış camadan sende yaz kardeş artık olmuyo :)(şimdi yazdım)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
yaz kardeşim yaz nede olsa daelim kardeşliği için yaaaazz :cat: :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst