Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 3 Haz 2006
- Mesajlar
- 1,181
- Konu Yazar
- #1
yağmurlu karlı ve soğuk havalardan sonra bugün güneş yüzünü tam gösterdi ve biz de bu fırsatı değerlendirelim dedik. tam tatlısu motorculuğuna yakışır bir gezi yaptık
bakırköy'den yola çıkarak bahçeköy üzerinden kilyos-rumelifeneri-sahilyolu-bakırköy güzergahında turladık. son zamanlarda hiç olmayan gezileri özleyen vardır diye bir iki fotoğrafı sizinle paylaşmak istedim. (fotoğraftaki arkadaşım işyerinden, hastası olduğu bir bmw'si var ve ben yol boyunca onu beklemek zorunda kaldım
bu arada üye olmasa da sitemizi çok sık takip eder)















