istanbul'da tatlısu motorcularının günü :)

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
yağmurlu karlı ve soğuk havalardan sonra bugün güneş yüzünü tam gösterdi ve biz de bu fırsatı değerlendirelim dedik. tam tatlısu motorculuğuna yakışır bir gezi yaptık :) bakırköy'den yola çıkarak bahçeköy üzerinden kilyos-rumelifeneri-sahilyolu-bakırköy güzergahında turladık. son zamanlarda hiç olmayan gezileri özleyen vardır diye bir iki fotoğrafı sizinle paylaşmak istedim. (fotoğraftaki arkadaşım işyerinden, hastası olduğu bir bmw'si var ve ben yol boyunca onu beklemek zorunda kaldım:p bu arada üye olmasa da sitemizi çok sık takip eder)















 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Yürüyen efsane bmw...Çok güzel bu günleri değerlendirmek lazım..Boş verin siz tatlısu motorcuları olarak kalın zatüre olmaktan iidr...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Dayı hayırlı gezmeler olsun lafımız yok...ama fotoğraflar çok kötü...Ayarsız özensiz dandik makinayla çekilmiş bunlar...Ben isterdimki şöyle daha net bişeyler olsun...Artık karşında profesyonel foto editörü bir kardeşin var...:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
yağmurlu karlı ve soğuk havalardan sonra bugün güneş yüzünü tam gösterdi ve biz de bu fırsatı değerlendirelim dedik. tam tatlısu motorculuğuna yakışır bir gezi yaptık :) bakırköy'den yola çıkarak bahçeköy üzerinden kilyos-rumelifeneri-sahilyolu-bakırköy güzergahında turladık. son zamanlarda hiç olmayan gezileri özleyen vardır diye bir iki fotoğrafı sizinle paylaşmak istedim. (fotoğraftaki arkadaşım işyerinden, hastası olduğu bir bmw'si var ve ben yol boyunca onu beklemek zorunda kaldım:p bu arada üye olmasa da sitemizi çok sık takip eder)




Bence sana ayıp olmasın diye arkadan gelmiştir....3 le ara gazıyla dumanına yetişemessin......Motoruda temizmiş güle güle binsin.....:cat: :cat:
 

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
Güzel bir havayı yakalayıp değerlendirmişsiniz... :cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
Yürüyen efsane bmw...Çok güzel bu günleri değerlendirmek lazım..Boş verin siz tatlısu motorcuları olarak kalın zatüre olmaktan iidr...

o da aynen böyle diyo motor için ben bi efsaneliğini bulamıyorum :p şaka ya güzel motor ama çok yavaş be abi

Dayı hayırlı gezmeler olsun lafımız yok...ama fotoğraflar çok kötü...Ayarsız özensiz dandik makinayla çekilmiş bunlar...Ben isterdimki şöyle daha net bişeyler olsun...Artık karşında profesyonel foto editörü bir kardeşin var...:p

nerelerdesin hacı abi ya göremez olduk seni kodes dışında seni görmek ne güzel :mrgreen: fotoğraf konusundaki eleştirilerinde haklısın bana yakışmayan kareler bunlar ama idareten çektim arkadaşın gönlü olsun diye :wiinkk:

Güzel bir havayı yakalayıp değerlendirmişsiniz... :cat:

bizden kaçmaz arkadaşı zorla götürdüm ama fena olmadı rüzgarlandık biraz

Bence sana ayıp olmasın diye arkadan gelmiştir....3 le ara gazıyla dumanına yetişemessin......Motoruda temizmiş güle güle binsin.....:cat: :cat:

bilmiyorum artık ama harbiden 90'ı geçtiğini görmedim
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
hasan hiç fırsat kaçırmıyorsun vallah bravo güzel gezmişiniz:rendeer:
 
Katılım
3 Eyl 2006
Mesajlar
164
@donniedarko
abi iyi turlamışsınız valla :cat:

bu arada benimde adım Hasan,
bende 125R REPSOL almayı düşünüyorum,
ama şöyle bir gerçek var ki;
ben tatlı su motorcusu değilim :mrgreen:

fotoğraflar çok kötü...Ayarsız özensiz dandik makinayla çekilmiş bunlar...Ben isterdimki şöyle daha net bişeyler olsun...Artık karşında profesyonel foto editörü bir kardeşin var...:p

mete_han abi, nikon D100 le çekmiş ya daha ne olsun :)
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
İstanbul'u özledim:salut: :salut:
Bizim yerimize de gezin, Hacıosman merdivenlerden tek teker geçin benim için :salut: :salut: :salut:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
hasan hiç fırsat kaçırmıyorsun vallah bravo güzel gezmişiniz:rendeer:

fotoğrafta sen de olacaktın ama haber vermedin deme :bounce:

mete_han abi, nikon D100 le çekmiş ya daha ne olsun :)


millete fotoğraf beğendiremiyoruz işte görüyosun

İstanbul'u özledim:salut: :salut:
Bizim yerimize de gezin, Hacıosman merdivenlerden tek teker geçin benim için :salut: :salut: :salut:

vala tek teker değildi ama hacıosmandan geçtim bugün onu senin yerine sayabiliriz
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete_han abi, nikon D100 le çekmiş ya daha ne olsun :)


nayırrr nolamaz...:salut:


Nikona yapılan bu saygısızlığı ben affederim ama tarih asla affetmez...


nalan söylüyorsunuz...ninanamıyorum...:queen:

http://www.dpreview.com/reviews/nikond100/


ayarınıda bozsanız bu makineyle en kötü nasıl foto çekerimde deseniz bu kadar berbat fotolara ulaşamazsınız...gözlerim kör olaydıda bunu görmeyeydim...:salut:


Abi estetik ve sanat ruhum artık ağır basıyor...Hayata fotoğrafcı gözüyle bakmaya başladım...:p


Dayı gözümden düştün...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
yaw hasan bu konuda mete yine haklı birde senin gibi usta muhabir
onur madalya almış adam:p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
istediğiniz kadar uğraşın ama gecenin bu saatinde arşivimi tarattırıp yeni bir topicle size sanatsal çalışmalarımdan örnekler sergileyeceğim yönünde bir çabanın içine sokamazsınız beni :p
 

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
Bence gayet net çıkmış...:cherry: 6. resimdeki görünen klavuz ve gemi var yaklaşık 3000 m. mesafe daha ne olsun...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
valla güzel resimler....Yedikleri içtikleri kendilerinin olsun çektikleri bizim....bende çok resim var koyucam ama şu mb işini küçültmem lazım....
 
Katılım
3 Eyl 2006
Mesajlar
164
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
Bence gayet net çıkmış...:cherry: 6. resimdeki görünen klavuz ve gemi var yaklaşık 3000 m. mesafe daha ne olsun...

yaw ne neti benim cep telefonla daha net resim çekerim görelim arşivi
aç aç aç:queen:
 

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
2 resimde de kadrajı ilerde dalgalanan Türk bayrağına almış...:cat: Bu yüzden heyecanlanmış olup ayarları kaydırmış olabilir. 1. resimde muhtemelen bulut girmiş... :cherry:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
Bence gayet net çıkmış...:cherry: 6. resimdeki görünen klavuz ve gemi var yaklaşık 3000 m. mesafe daha ne olsun...

abi bunların amacı üzüm yemek değilki bağcı ile sorunları var :p

007 cim şunlara bir bakarmısın lütfen...ikiside yaklaşık aynı kare sayılır...bunu doni dayı çekmişse emeklerime üzülürüm...:)

iki resim arasındaki farkı göremiyosun bide foto editörü oldum diye laf ediyosun :p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst