- Katılım
- 21 Ara 2005
- Mesajlar
- 42
- Konu Yazar
- #1
MErhaba arkadaşlar, sonunda motorumu aldım: zealsun 200 GY-A cross. gerçektende aletten çok memnunum, hatta daha rodajı bitmeden şöyle bir gücüne bakayım diye araziye de çıktım.
Şimdi asıl konuya gelelim, ben bu motoru sadece şehiriçinde kullanmak için almadım. Arazide kullanmak, günlük gezilere de katılmak istiyorum. Hatta dediğim gibi daha motorun rodajı bitmeden, ve daha 100 km'deyken bile
geçen pazar bostancı dan anodolu kavağına gittim. Süper bir yer, herkese tavsiye ederim, sonrasında ise kavağın üstündeki bir yoldan araziye girdim ve orada motoru test etme şansım oldu...:queen:
neyse Sonuç olarak demek istiyorum ki , istanbulda bu tür geziler düzenleniyor mu ya da düzenlemek-katılmak istermisiniz?
herkese sevgiler saygılar.
Şimdi asıl konuya gelelim, ben bu motoru sadece şehiriçinde kullanmak için almadım. Arazide kullanmak, günlük gezilere de katılmak istiyorum. Hatta dediğim gibi daha motorun rodajı bitmeden, ve daha 100 km'deyken bile
neyse Sonuç olarak demek istiyorum ki , istanbulda bu tür geziler düzenleniyor mu ya da düzenlemek-katılmak istermisiniz?
herkese sevgiler saygılar.



