Kesinlikle bir problem olmaz. cunku herkesin seyahat etme özgürlüğü vardır.
ben güzelceden gelcem hadi kim daha uzaktan
ooo demek güzelceden ha .:cat:
Arkadaşlar "PMR" telsizi olan varsa getirsin.
metalgod
Metal bey no money no gezi...
Nasıl yane gelmiyor musun sen şimdi Bursa'ya:silent:
Kalabalık motosiklet'e gelince esasen yasak ama sorun teşkil edeceğiniz zannetmiyorum..Otomobiller geziyorlar ya![]()
yasak olması sacma degilmi sonucta sıra halinde ve kurallara uyarak surdugunuz surece? kanunen mi yasak yoksa polisler kamu rahatı felan diye dusundukleri icinmi itiraz ediyolar?
Bildiğim kadarıyla kanunen yasak...
Arkadaslar BURSA TOPLANTI YERİ VE SAATİ
Bursa'lı arkadaslar olarak İstanbul Yolu Özdilek Saat:11:30 12gibi İstanbul'luu arkadasları karşılayıp az biraz nefes aldırırız onlara ardından Uludağ'ın serinliğine götürürüz...Öğlen sıcağını biz Uludağın yamaçlarında serin serin geçiririz..Ardından 16gibi inişe geçer Mudanya yolunda İskenderimizi yemeğe gideriz...
mudanya yolundaki iskender guzeldir gercekten en kotu ihtimal oraya ugrarım evime 20dk arabayla geliverirm. ama dahası keşke kasım korumalarm felan olsa diorm ki birinize artçı olarak takılsaydım dağın serin havasını ozledim bu chnnm sıcaklarndaale:.
bende gelmeyi şuanda düşünmeye basladım fakat CBF 150 tayfasından gelen varmı :silent: