[İstanbul/Yalova/Eskişehir] MT 2 Eylül 2007 Bursa Gezisi

Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
30 35 tane motosiklet trafik açısından bi problem olurmu izin falan almak gerekir mi sonra polislerle papaz olmayalım
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Kesinlikle bir problem olmaz. cunku herkesin seyahat etme özgürlüğü vardır.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadi yav gelmiyomusun :S

iide ben benzin e menzine herşeye ortak olacam işte...

ayv arkadaşlar görkem gelmicekse.. büyük motorlu arkadaşlardan biri alsa beni çok süper olcak.. :(
 
Son düzenleme:
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Nasıl yane gelmiyor musun sen şimdi Bursa'ya:silent:

Kalabalık motosiklet'e gelince esasen yasak ama sorun teşkil edeceğiniz zannetmiyorum..Otomobiller geziyorlar ya :)

yasak olması sacma degilmi sonucta sıra halinde ve kurallara uyarak surdugunuz surece? kanunen mi yasak yoksa polisler kamu rahatı felan diye dusundukleri icinmi itiraz ediyolar?
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
yasak olması sacma degilmi sonucta sıra halinde ve kurallara uyarak surdugunuz surece? kanunen mi yasak yoksa polisler kamu rahatı felan diye dusundukleri icinmi itiraz ediyolar?

Bildiğim kadarıyla kanunen yasak...



Arkadaslar BURSA TOPLANTI YERİ VE SAATİ


Bursa'lı arkadaslar olarak İstanbul Yolu Özdilek Saat:11:30 12gibi İstanbul'luu arkadasları karşılayıp az biraz nefes aldırırız onlara ardından Uludağ'ın serinliğine götürürüz...Öğlen sıcağını biz Uludağın yamaçlarında serin serin geçiririz..Ardından 16gibi inişe geçer Mudanya yolunda İskenderimizi yemeğe gideriz...
 
Son düzenleme:
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Bildiğim kadarıyla kanunen yasak...



Arkadaslar BURSA TOPLANTI YERİ VE SAATİ


Bursa'lı arkadaslar olarak İstanbul Yolu Özdilek Saat:11:30 12gibi İstanbul'luu arkadasları karşılayıp az biraz nefes aldırırız onlara ardından Uludağ'ın serinliğine götürürüz...Öğlen sıcağını biz Uludağın yamaçlarında serin serin geçiririz..Ardından 16gibi inişe geçer Mudanya yolunda İskenderimizi yemeğe gideriz...

mudanya yolundaki iskender guzeldir gercekten en kotu ihtimal oraya ugrarım evime 20dk arabayla geliverirm. ama dahası keşke kasım korumalarm felan olsa diorm ki birinize artçı olarak takılsaydım dağın serin havasını ozledim bu chnnm sıcaklarnda :pale:.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
mudanya yolundaki iskender guzeldir gercekten en kotu ihtimal oraya ugrarım evime 20dk arabayla geliverirm. ama dahası keşke kasım korumalarm felan olsa diorm ki birinize artçı olarak takılsaydım dağın serin havasını ozledim bu chnnm sıcaklarnda :pale:.

Kaskını al bir an önce sen:)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi konvoy vaziyetinde gittiğin zaman bildiğim kadarıyla trafikten izin alman gerkiyor o yüzden düğün konvoylarını çevirirya hep polisler


ee görkem ses seda yok senden be abicim :)

başka yok mu yav bu adamı alabilecek artçı otobüsle getirmeyin beni oraya
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Daha erken semihçim ben seni alırım atla gel otobüse ya da yüzsüzlük yap git buluşma yerine :) Atla birinin arkasına seni götürmem diyecek hali yok ya :)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öyle yapacam bu gidişle merhaba dicem ben seitenin artçısı dicem çat bincem adamın arkasına bide bindirmezmiş valla çok kötü kalırım öle bişide diyemessinki :)
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
bende gelmeyi şuanda düşünmeye basladım fakat CBF 150 tayfasından gelen varmı :silent:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ssizi gidi cbf çiler sizi ayrımcılık yapmasanıza güsel kardeşim günün birinde yanlışlıkla cbf alırsam sizle takılmicam :p sanki takılsam bişi kazanacaksınızda bende kendimi fasulyeden sayıyırum :queen: yanlışlıkladan kastım hedefim farklı bi motor o yüzden kimsecikler alınmasın cbf in kalkışları falan çok ii test ettim onayladım ve kendimi gene fasulyeden saydım :queen:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
bende gelmeyi şuanda düşünmeye basladım fakat CBF 150 tayfasından gelen varmı :silent:



cıbıf tayfası ile iletişime geçip topluca gelin o zaman olcan kardeşim oraya +6veya7cıbıf da ekle:cherry:


Çok eğleneceğimizi düşünüyorum...Acaba futbol topu falan mı bulsak bi yerlerden halat falan ip atlarız :mrgreen::mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst