İstanbul ve Çilesi

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Artık tepki bile vermiyorum.
[YT]jcga-3lc21s[/YT]
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
adamım takma zaten yoksa kafayı yersin... bunların sonu yok.... dövsen olmuyor sövsen oluyor... full dikkat ile ilerlemek lazım her daim..
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Aralarda ilerlemenin en tehlikeli yanı bu değilmi zaten ? Aynasını sürekli kontrol eden kaç sürücü var ?

Yalnız dikkatimi çeken; Motosiklet kullanıcısı kişiler arabayı daha bir dikkatli, etik sürüyor sanırım. Ya da bana öyle geliyor :)
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Aralarda ilerlemenin en tehlikeli yanı bu değilmi zaten ? Aynasını sürekli kontrol eden kaç sürücü var ?

Yalnız dikkatimi çeken; Motosiklet kullanıcısı kişiler arabayı daha bir dikkatli, etik sürüyor sanırım. Ya da bana öyle geliyor :)

her gün en az 200 km yol yapıyorum... servis arabam var daha kimseyi sıkıştırmadım... isteyince ayna kontrolü ile kimseye zarar vermeden kullanılıyor.. dip not ehliyetsiz durumu hesaptan silin 2003 den beri uzun kısa yol- otobüsünden kamyonuna çekicisine kadar hepsinde böyle kontrollü kullandım... aynadan gördüğüm ya bir motosiklet sürücü olur diye...
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
sağında solunda araç varsa güvendesin ama araç sürücüsünün yanı boşalınca paranoyak mod-on olucan.

gerçekten yaptığı salakça ama otomobil sürücüsü psikolojisine inersen trafik zaten akmıyor adam bozuk ruh hali ile başvuruyor genelde bu fayda sağlamayan şerit değiştirmelere.

Bir nevi bi eylem yapıp deşarj olmaya yelteniyorlar, o yüzden dikkat!

sorun psikolojik:)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yalnız dikkatimi çeken; Motosiklet kullanıcısı kişiler arabayı daha bir dikkatli, etik sürüyor sanırım. Ya da bana öyle geliyor :)

Aynen öyle oluyor Oğuz,

Bir çoğumuz hem motosiklet, hem otomobil kullaniyoruz,

Yani bir motosikletin nereden gelip, nereden geçeceğini kestirebiliriz.

Ama bir otomobil sürücüsü öyle değil :)

Onların trafikteki dikkat anlayışları motosiklet dışındaki araçlar üzerine kuruludur.

Adam ''Buradan otomobil geçemez'' mantığıyla istediği gibi manevra yapiyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
89
Bunlar olağan şeyler bence sıkışık trafikte eğer bi boşluk varsa mutlaka oraya kırarlar . En iyisi uç noktalar .

Ha bide kıskandım seni çok sexy eldivenler gidon vs . :)
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
544
sizin şerit ihlali yapmanızdan başka hiçbirşey göremiyorum ben bu videoda .
hangi şeritten gittiğiniz belli değil .
araba sağ şeritten sinyal verip sola geçiyor .
eğer sağ şeritteysen zaten araba sola sinyal vermiş şerit değiştiriyor arkasında olman gerekir sana bir zararı yok .
sol şeritteysen e solundaki araba ne ? sağlıyo musun ?
Hiçbir araba şerit ihlali yapan, araç aralarından geçen motosikletleri görmek zorunda değildir.
çarpsa da siz haksız olursunuz .

istanbul trafiğini ve şöförleri tabiki savunmuyorum ama bu videoda sadece siz kusurlusunuz .
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
sizin şerit ihlali yapmanızdan başka hiçbirşey göremiyorum ben bu videoda .
hangi şeritten gittiğiniz belli değil .
araba sağ şeritten sinyal verip sola geçiyor .
eğer sağ şeritteysen zaten araba sola sinyal vermiş şerit değiştiriyor arkasında olman gerekir sana bir zararı yok .
sol şeritteysen e solundaki araba ne ? sağlıyo musun ?
Hiçbir araba şerit ihlali yapan, araç aralarından geçen motosikletleri görmek zorunda değildir.
çarpsa da siz haksız olursunuz .

istanbul trafiğini ve şöförleri tabiki savunmuyorum ama bu videoda sadece siz kusurlusunuz .

Araba gibi gidiyorsun değil mi trafikte? Boş konuşmalar...
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
sizin şerit ihlali yapmanızdan başka hiçbirşey göremiyorum ben bu videoda .
hangi şeritten gittiğiniz belli değil .
araba sağ şeritten sinyal verip sola geçiyor .
eğer sağ şeritteysen zaten araba sola sinyal vermiş şerit değiştiriyor arkasında olman gerekir sana bir zararı yok .
sol şeritteysen e solundaki araba ne ? sağlıyo musun ?
Hiçbir araba şerit ihlali yapan, araç aralarından geçen motosikletleri görmek zorunda değildir.
çarpsa da siz haksız olursunuz .

istanbul trafiğini ve şöförleri tabiki savunmuyorum ama bu videoda sadece siz kusurlusunuz .
Sen olaya o yönden bakıyorsun bende olaya şu yönden bakıyorum
Motosikletle sıkışık trafikte araba gibi bekleyecek kadar aptal değilim.Bu riski alırım.Araç sürücüsüde herhangi bir yer değiştirme hareketi yaparken aynalarını kontrol etmek zorunda.Çünkü ben otomobil kullanırken kontrol ediyorum,o niye kontrol etmiyor?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst