Aralarda ilerlemenin en tehlikeli yanı bu değilmi zaten ? Aynasını sürekli kontrol eden kaç sürücü var ?
Yalnız dikkatimi çeken; Motosiklet kullanıcısı kişiler arabayı daha bir dikkatli, etik sürüyor sanırım. Ya da bana öyle geliyor![]()
Yalnız dikkatimi çeken; Motosiklet kullanıcısı kişiler arabayı daha bir dikkatli, etik sürüyor sanırım. Ya da bana öyle geliyor![]()
sizin şerit ihlali yapmanızdan başka hiçbirşey göremiyorum ben bu videoda .
hangi şeritten gittiğiniz belli değil .
araba sağ şeritten sinyal verip sola geçiyor .
eğer sağ şeritteysen zaten araba sola sinyal vermiş şerit değiştiriyor arkasında olman gerekir sana bir zararı yok .
sol şeritteysen e solundaki araba ne ? sağlıyo musun ?
Hiçbir araba şerit ihlali yapan, araç aralarından geçen motosikletleri görmek zorunda değildir.
çarpsa da siz haksız olursunuz .
istanbul trafiğini ve şöförleri tabiki savunmuyorum ama bu videoda sadece siz kusurlusunuz .
Sen olaya o yönden bakıyorsun bende olaya şu yönden bakıyorumsizin şerit ihlali yapmanızdan başka hiçbirşey göremiyorum ben bu videoda .
hangi şeritten gittiğiniz belli değil .
araba sağ şeritten sinyal verip sola geçiyor .
eğer sağ şeritteysen zaten araba sola sinyal vermiş şerit değiştiriyor arkasında olman gerekir sana bir zararı yok .
sol şeritteysen e solundaki araba ne ? sağlıyo musun ?
Hiçbir araba şerit ihlali yapan, araç aralarından geçen motosikletleri görmek zorunda değildir.
çarpsa da siz haksız olursunuz .
istanbul trafiğini ve şöförleri tabiki savunmuyorum ama bu videoda sadece siz kusurlusunuz .