- Katılım
- 23 May 2025
- Mesajlar
- 349
2019'da motosikletle Kars'a giderken transit geçtiğim Erzurum'a bu yaz da yine motosikletle gelip 1 gece konakladım ve biraz gezdim.
Dibim düştü.
O günden beri dipsiz geziyorum.
Kısmetse bu yaz da bir Doğu turu yapmak istiyorum.
Açtığım o gezi konusunda davet almıştım senden zaten.
Belki bu yaz denk geliriz.
Çok selamlar.![]()
Aleyküm selam haluk abi. Başımla beraber. İnşallah denk geliriz.