İstanbul ve çevresindekiler için etkinlik hasbihal konusu

Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,111
Karavancılık da güzel yav, hele arkaya ufaktan bir motosiklet de bağladım mı oh miss. Biraz daha yaşlanınca ben de düşünmüyor değilim😬🙃 Ama son yıllarda bizim millet onun da po.unu çıkardığı için her yer karavan doldu.
Ben de aynı şeyi düşünüyordum sonra kovid zamanı satılan binlerce karavanı düşündüm. Bu insanların bir çoğu karavancılık yapamayacaklar. Karavanda mutlu olmanın yolu çadırda mutlu olmaktan geçer. Herkes bir hayalin peşinden karavan alıyor ve ev konforunda tatil hayalleri kuruyor. Gerçek çok farklı. Bu sebeple bir müddet sonra pek çok karavanın çok ucuz fiyatlardan satışa çıkacağını düşünüyorum. O zaman düzgün 2. el bir tane alınabilir. Tabi çekecek aracınız var ise. Benim kendime ait arabam yok. Karavandan önce araba işini halletmem lazım.
 

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,478
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
Ben de aynı şeyi düşünüyordum sonra kovid zamanı satılan binlerce karavanı düşündüm. Bu insanların bir çoğu karavancılık yapamayacaklar. Karavanda mutlu olmanın yolu çadırda mutlu olmaktan geçer. Herkes bir hayalin peşinden karavan alıyor ve ev konforunda tatil hayalleri kuruyor. Gerçek çok farklı. Bu sebeple bir müddet sonra pek çok karavanın çok ucuz fiyatlardan satışa çıkacağını düşünüyorum. O zaman düzgün 2. el bir tane alınabilir. Tabi çekecek aracınız var ise. Benim kendime ait arabam yok. Karavandan önce araba işini halletmem lazım.
Ben de aynisini dusunuyordum. Kac sene gecti ama hala dusmedi fiyatlar. Istanbul sahile bi git anlarsin. Sahildeki butun otoparklar karavan dolu. Haftasonu sayfiye evi olarak kullaniyorlar. Bir kismi da rica sile hattinda karavan parklarinda, burada da yine sayfiye evi gibi duzenlenmis.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

5-6 sene öncesine kadar Kasımda bile Antalya'ya giderdim , 24 Kasım da sabah 9 gibi Konyaaltı nda denize girip ayılmış ve İstanbul'a geri dönmüştüm hiç unutmuyorum öğretmenler günüydü 😁
pandemide hımbıllaştık galiba , geçen İzmir'e gelecektim yok soğuktu , çok iş vardı derken bahaneler yola çıkmamı engelledi , o zamanlar aklıma estimi kışın bile marşa basar 1500-2000 km yapardım , belkide yaşlandık karavan mı alsak 🤔
Yaslandiiiiin😂 yaslandiiiiik😂 motora biniyon diye bu gercegi kabul edemiyor olabilirsin ama artik yaslaniyoruz. Bi de bosver ya, bi yastan sonra da artik keyif arayabilelim.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Karavancılık da güzel yav, hele arkaya ufaktan bir motosiklet de bağladım mı oh miss. Biraz daha yaşlanınca ben de düşünmüyor değilim😬🙃 Ama son yıllarda bizim millet onun da po.unu çıkardığı için her yer karavan doldu.
Biz şimdilik ailecek çadır kampları yapıyoruz ama çocuklar büyüyüp evden gidip biz yaşlanınca minibüsten yapma motokaravan düşünebilirim, yazları Alexandroupoli'deki kampinge çeker gündüz sahilde soğuk bira, akşam uzo miss gibi emekli emekli takılırım.
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,111
Biz şimdilik ailecek çadır kampları yapıyoruz ama çocuklar büyüyüp evden gidip biz yaşlanınca minibüsten yapma motokaravan düşünebilirim, yazları Alexandroupoli'deki kampinge çeker gündüz sahilde soğuk bira, akşam uzo miss gibi emekli emekli takılırım.
Selanik'deki bu kampın adı nedir? Bir de nasıl iletişime geçebilirim. Fiyatlar nasıl?
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Selanik'deki bu kampın adı nedir? Bir de nasıl iletişime geçebilirim. Fiyatlar nasıl?
Selanik'te değil, Hemen Türkiye'ye en yakın olan şehir Alexandroupoli'de. Çocuklar denizini çok seviyorlar. Çok temiz çok düzenli ve güvenli bri kamping. her yaz en az bir hafta kalıyoruz orada, otelde kalmaya göre daha tercih ediyor çocuklar, hemen çadırdan çıkıp 50 metre sonra plaj olması iyi oluyor. Çadırı falan öylece bırakıp arabayla etrafta da gezebiliyoruz, şehre yakın, şehir içindeki mekanlara yürüyerek gidilebiliyor. Verdikleri alan geniş oluyor, çadırı kurup arabayı da sokup bir sürü de geriye alan kalıyor.
Bazen macera olsun diye halkidiki taraflarına da gittiğimiz oluyor oralarda da güzel kampingler var ama burası çok rahat, deniz tatili olsun macera olmasın deyince kalıyoruz. Geçen haziranda eşimle motorla çıktığımızda da önce oraya gidip motordan kamp malzemelerini indirip çadırı kurup iskeçe'ye doğru devam edip gece geri dönüp orada kalmıştık.
web sitesi: https://tieda.gr/tr/
Belediye kampingi olarak geçiyor.

Fiytalar da çadır sayısı, kişi sayısı, araba sayısı vb. hepsini topluyorlar. bir büyük çadır 2 13 yaşında çocuk (yetişkin fiyatı alıyorlar artık onlardan da) bir araba günlük 40 euro civarı fiyatı vardı. bir motosiklet, eşim ve ben ve bir küçük çadırla gittiğimizde de günlük 20 küsür euro vermiştik.
web sitesinde fiyatlar var, yazın yüksek sezonda biraz pahalı ve ağustos'da yer bulmak çok zor ağustos ayınca yunanistana geçmiyoruz. web sitesinde türkçe böümünde eski fiyatlar olabiliyor, ingilizce olana bakın.
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,111
Selanik'te değil, Hemen Türkiye'ye en yakın olan şehir Alexandroupoli'de. Çocuklar denizini çok seviyorlar. Çok temiz çok düzenli ve güvenli bri kamping. her yaz en az bir hafta kalıyoruz orada, otelde kalmaya göre daha tercih ediyor çocuklar, hemen çadırdan çıkıp 50 metre sonra plaj olması iyi oluyor. Çadırı falan öylece bırakıp arabayla etrafta da gezebiliyoruz, şehre yakın, şehir içindeki mekanlara yürüyerek gidilebiliyor. Verdikleri alan geniş oluyor, çadırı kurup arabayı da sokup bir sürü de geriye alan kalıyor.
Bazen macera olsun diye halkidiki taraflarına da gittiğimiz oluyor oralarda da güzel kampingler var ama burası çok rahat, deniz tatili olsun macera olmasın deyince kalıyoruz. Geçen haziranda eşimle motorla çıktığımızda da önce oraya gidip motordan kamp malzemelerini indirip çadırı kurup iskeçe'ye doğru devam edip gece geri dönüp orada kalmıştık.
web sitesi: https://tieda.gr/tr/
Belediye kampingi olarak geçiyor.

Fiytalar da çadır sayısı, kişi sayısı, araba sayısı vb. hepsini topluyorlar. bir büyük çadır 2 13 yaşında çocuk (yetişkin fiyatı alıyorlar artık onlardan da) bir araba günlük 40 euro civarı fiyatı vardı. bir motosiklet, eşim ve ben ve bir küçük çadırla gittiğimizde de günlük 20 küsür euro vermiştik.
web sitesinde fiyatlar var, yazın yüksek sezonda biraz pahalı ve ağustos'da yer bulmak çok zor ağustos ayınca yunanistana geçmiyoruz. web sitesinde türkçe böümünde eski fiyatlar olabiliyor, ingilizce olana bakın.
Çok teşekkür ederim. Sınav sonrası gidip yakından inceleyeceğim.
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
990
Motosikleti
Crf250 L - Wave 110i - Crypton S - CB125F
aleykümselam abi. haberleşelim. benim de güneyden memlekete gitme planımla çakışmazsa, beraber bi tur atarız.
2019'da motosikletle Kars'a giderken transit geçtiğim Erzurum'a bu yaz da yine motosikletle gelip 1 gece konakladım ve biraz gezdim.

Dibim düştü.

O günden beri dipsiz geziyorum. 😄


Kısmetse bu yaz da bir Doğu turu yapmak istiyorum.

Açtığım o gezi konusunda davet almıştım senden zaten.

Belki bu yaz denk geliriz.

Çok selamlar.👋
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
1,362
Motosikleti
Triumph Tiger 800XRx
Biz şimdilik ailecek çadır kampları yapıyoruz ama çocuklar büyüyüp evden gidip biz yaşlanınca minibüsten yapma motokaravan düşünebilirim, yazları Alexandroupoli'deki kampinge çeker gündüz sahilde soğuk bira, akşam uzo miss gibi emekli emekli takılırım.
Ülen bu trakyalı agaların da işi gücü piiz🤣🤪
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,028
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Rakı , bira içmeyene kız vermezler 😁

bu arada TR de en çok rakı Konya'da tüketilir diye duydum hep , şehir efsanesimidir gerçekmidir bilmiyorum ama ilk duyduğumda şaşırmıştım , insanı dindar görünüyor 🤔
O yanlış bilgi.

...Ülkemizde en çok alkol tüketilen iller sırasıyla Edirne, Muğla, Kırklareli, Tekirdağ, Tunceli ve Aydın’dır. Üç büyük şehir içerisinde en fazla alkol tüketilen il ise İzmir’dir. Onu takip eden ikinci büyük şehir Ankara’dır...
Bana makul geldi...
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Katılım
9 May 2015
Mesajlar
745
89da samsundan sivasa tasindigimizda kuruyemiscilerin fazlaligina sasirmistik. Meger millet evde demlebirken kuruyemis cok tuketirmis😂
Buna ben de şahit oldum. 2017 de bir kongre için Sivas'a gitmiştim. Hava gerçekten buz. Akşam saat 23.00 civarları ve sanki bütün Sivas caddelerde dolaşıyor. Kafanı çevirdiğin her yerde bir kuruyemişçi. Hepsi de tıklım tıklım, insanlar sıra bekliyorlar kuru yemiş alabilmek için. Bu kadar kuruyemiş tüketmeye nazaran Sivas' ın nüfusu hala çok az diye aklımdan geçirmiştim.
 
Katılım
19 Ocak 2015
Mesajlar
458
Motosikleti
BMW F650 GS (2006)
Selamlar,

Bugün, Tekirdağ'daki Hamsi ve Mıhlama Festivali'ne gittim.
İkinci kez düzenleniyormuş.
Ama motosikletle gitmedim, hava soğuktu, arabayla gittim.
Gitmek isteyen olursa yarın son günmüş.
Saat 13:00'te ücretsiz hamsi dağıtılacakmış.
Şenlik alanında düzenleniyor ve yemeğe ek olarak alanda yöresel ürün satan bir sürü stand var.

Bu instagram linki:

Bu da düzenlendiği yerin konumu:
Tekirdağ'dan Hayrabolu'ya giderken sağda kalıyor; Tekirdağ Karadeniz İlleri Yardımlaşma Derneği'nin şenlik alanında.
https://maps.app.goo.gl/SvK3fpmUrabBEyNx9
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,028
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Selamlar,

Bugün, Tekirdağ'daki Hamsi ve Mıhlama Festivali'ne gittim.
İkinci kez düzenleniyormuş.
Ama motosikletle gitmedim, hava soğuktu, arabayla gittim.
Gitmek isteyen olursa yarın son günmüş.
Saat 13:00'te ücretsiz hamsi dağıtılacakmış.
Şenlik alanında düzenleniyor ve yemeğe ek olarak alanda yöresel ürün satan bir sürü stand var.

Bu instagram linki:

Bu da düzenlendiği yerin konumu:
Tekirdağ'dan Hayrabolu'ya giderken sağda kalıyor; Tekirdağ Karadeniz İlleri Yardımlaşma Derneği'nin şenlik alanında.
https://maps.app.goo.gl/SvK3fpmUrabBEyNx9
Tekirdağ ile hamsi ve muhlamayı bağdaştıramadım pek :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ben de aynı şeyi düşünüyordum sonra kovid zamanı satılan binlerce karavanı düşündüm. Bu insanların bir çoğu karavancılık yapamayacaklar. Karavanda mutlu olmanın yolu çadırda mutlu olmaktan geçer. Herkes bir hayalin peşinden karavan alıyor ve ev konforunda tatil hayalleri kuruyor. Gerçek çok farklı. Bu sebeple bir müddet sonra pek çok karavanın çok ucuz fiyatlardan satışa çıkacağını düşünüyorum. O zaman düzgün 2. el bir tane alınabilir. Tabi çekecek aracınız var ise. Benim kendime ait arabam yok. Karavandan önce araba işini halletmem lazım.
Çekme karavanın artık artısı kalmadı...
Alayım koyayım köşeye diyemiyorsun..
Artık onunda vizesi sigortası vergisi var..
Ben motokaravan aldım.. hazirandı sanırım... Kızımın sınavları dolayısı ile daha 1 kere tura çıkamadım...günü birlik gümüldür çeşme foça gibi plajlara gitik.. Ama çok keyifli..
Kısmetse bu sene turun dibine vuracağız.. 👍
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,111
Çekme karavanın artık artısı kalmadı...
Alayım koyayım köşeye diyemiyorsun..
Artık onunda vizesi sigortası vergisi var..
Ben motokaravan aldım.. hazirandı sanırım... Kızımın sınavları dolayısı ile daha 1 kere tura çıkamadım...günü birlik gümüldür çeşme foça gibi plajlara gitik.. Ama çok keyifli..
Kısmetse bu sene turun dibine vuracağız.. 👍
Ne marka model aldınız? Kaça mal oldu?
 

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,478
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
Çekme karavanın artık artısı kalmadı...
Alayım koyayım köşeye diyemiyorsun..
Artık onunda vizesi sigortası vergisi var..
Ben motokaravan aldım.. hazirandı sanırım... Kızımın sınavları dolayısı ile daha 1 kere tura çıkamadım...günü birlik gümüldür çeşme foça gibi plajlara gitik.. Ama çok keyifli..
Kısmetse bu sene turun dibine vuracağız.. 👍
Kiraya verseydiniz, guzel para yapardi😈
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst