İstanbul ve çevresindekiler için etkinlik hasbihal konusu

Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Eskiden gruptakilerle caddebostan beltur'da buluşurduk haftada 2 3 kere. Hem sohbet, hem voleybol oynardık. Heyy gidi günler hey.
Caddebostan'a paten kaymaya gidiyorum güzel havalarda iş güç yoksa aylaksam haftada iki üç gün ordayımdır 😁
bahsettiğin kafenin önünde hala en az 10 motor olur , hafta sonu 50..

park etmiş motorları fuardaymış gibi inceleyen yeni başlayanların favori mekanı ☺️
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Buna denk geldim arkadaşlar konuya ekleyeyim de gaza gelin 😊

 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,759
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Silivriden sonra hava 5-6 derece soğuyor.
 
Katılım
23 May 2025
Mesajlar
349
bu mevsimde Erzurum da motor sürülebilir mi 😬 geceyi hiç sormuyorum gündüz kaç derece..
şu anda -9° abi :))) gölgede tabi bu -20° oluyor :D
kuryeler sürüyor, ekmek parası; ama tek tük görüyorum süren. en ufak su birikintisi bile anında buz oluyor zaten. neyine güvenip de biniyorlar anlamıyorum. gerçi henüz daha dağ dışında kar olmadığı için kaldırımlardan filan yollara akan kar suyu da olmuyor ama sonuçta hava aşırı soğuk. durduğun yerde nefes alıp verirken ciğerlerin donuyor. hatta geçen sene, dışarısı -20° idi bir sabah. ben servisi içinde üşüyordum, mont filan. delinin biri atlamış elektrikli bisiklete o havada işe gidiyordu :D
 
Katılım
15 Ocak 2024
Mesajlar
480
Motosikleti
Honda Forza 250 / Triumph Street Triple 765 RS
Şile'den geçerseniz benide alın ☺️
Her Cumartesi Yeniköy Tadım'a gidiyorum. 😁 Oradan Hacıllı'da bir kaç tur atıp dönüyorum. Yeniköy buluşması da yapılabilir. Sobanın başında tepsi tepsi boşnak mantısını mideye indirmek güzel oluyor.
Caddebostan'a paten kaymaya gidiyorum güzel havalarda iş güç yoksa aylaksam haftada iki üç gün ordayımdır 😁
Vaay, bende kaykay kaymaya iniyordum arada. Hoş son 1 senedir dizlerimde sıvı eksilmesi olduğundan dolayı uzak kaldım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Eskiden gruptakilerle caddebostan beltur'da buluşurduk haftada 2 3 kere. Hem sohbet, hem voleybol oynardık. Heyy gidi günler hey.

İstanbul kalabalık yer. Buradan katılım kallavi olur, yazmadan gelen de olacaktır. O yüzden piknik alanı gibi bir noktada buluşulabilir. Şile demek istemiyorum, haftasonları orası yol teröristi kaynıyor. Kesinlikle Kurnaköy sapağına bile girmem, oradan başlıyor terör..

Dun sile, darlik, teke, agva yaptim. Saat 11 bucukta bile kiragi vardi yerlerde. Igneada daha soguktur.
Herkes için daha güvenli olsun diyorsanız, @Beto87 'nin dediği gibi bir toplanma da yapabiliriz.
Bana hiç farketmez hepsine uyarım. Geçen sene Darlık'a kar kürendikten sonra gitmiştim. 🤣
 
Son düzenleme:

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,480
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
şu anda -9° abi :))) gölgede tabi bu -20° oluyor :D
kuryeler sürüyor, ekmek parası; ama tek tük görüyorum süren. en ufak su birikintisi bile anında buz oluyor zaten. neyine güvenip de biniyorlar anlamıyorum. gerçi henüz daha dağ dışında kar olmadığı için kaldırımlardan filan yollara akan kar suyu da olmuyor ama sonuçta hava aşırı soğuk. durduğun yerde nefes alıp verirken ciğerlerin donuyor. hatta geçen sene, dışarısı -20° idi bir sabah. ben servisi içinde üşüyordum, mont filan. delinin biri atlamış elektrikli bisiklete o havada işe gidiyordu :D
Soguga sormuslar nerelisin diye, aslen erzurumluyum ama sivasta oturuyorum demis. Ben lisedeyken sivas merkezin en soguk yerlerinden birindeydi okul. Ocak subatta kar buz ustunde futbol oynardik. Soguktan once sumugumuz akardi, cekerdik, ikinci ya da ucuncu cekiste artik o sumukler icerde donmus olurdu😂 arabalarin sanziman yagi kafayi yerdi😂
 
Katılım
12 Eki 2024
Mesajlar
640
Motosikleti
Suzuki V-Strom 650 XT A L7, 2023
erzurum'dan geçerseniz beni de alın.......
şu anda -9° abi :))) gölgede tabi bu -20° oluyor :D
kuryeler sürüyor, ekmek parası; ama tek tük görüyorum süren. en ufak su birikintisi bile anında buz oluyor zaten. neyine güvenip de biniyorlar anlamıyorum. gerçi henüz daha dağ dışında kar olmadığı için kaldırımlardan filan yollara akan kar suyu da olmuyor ama sonuçta hava aşırı soğuk. durduğun yerde nefes alıp verirken ciğerlerin donuyor. hatta geçen sene, dışarısı -20° idi bir sabah. ben servisi içinde üşüyordum, mont filan. delinin biri atlamış elektrikli bisiklete o havada işe gidiyordu :D

Memleketime selamlar. Hele bu nece soyuktur :D .

Çok seviyorum Erzurum'u, kısmetse bu yaz da gezip geleceğim tekrardan. Bu sefer güney taraftan gelirim.
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
1,362
Motosikleti
Triumph Tiger 800XRx
Kış günü soğukta, ayazda İstanbul, Trakya işi nanay olur agalar. Sıcak denizlere açılmak lazım. Şöyle İzmir çıkışlı Fethiye, Kaş, Alanya filan yapalım. Gelenlere rakıları ben ısmarlayacam😄😀
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Kış günü soğukta, ayazda İstanbul, Trakya işi nanay olur agalar. Sıcak denizlere açılmak lazım. Şöyle İzmir çıkışlı Fethiye, Kaş, Alanya filan yapalım. Gelenlere rakıları ben ısmarlayacam😄😀
5-6 sene öncesine kadar Kasımda bile Antalya'ya giderdim , 24 Kasım da sabah 9 gibi Konyaaltı nda denize girip ayılmış ve İstanbul'a geri dönmüştüm hiç unutmuyorum öğretmenler günüydü 😁
pandemide hımbıllaştık galiba , geçen İzmir'e gelecektim yok soğuktu , çok iş vardı derken bahaneler yola çıkmamı engelledi , o zamanlar aklıma estimi kışın bile marşa basar 1500-2000 km yapardım , belkide yaşlandık karavan mı alsak 🤔
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
1,362
Motosikleti
Triumph Tiger 800XRx
5-6 sene öncesine kadar Kasımda bile Antalya'ya giderdim , 24 Kasım da sabah 9 gibi Konyaaltı nda denize girip ayılmış ve İstanbul'a geri dönmüştüm hiç unutmuyorum öğretmenler günüydü 😁
pandemide hımbıllaştık galiba , geçen İzmir'e gelecektim yok soğuktu , çok iş vardı derken bahaneler yola çıkmamı engelledi , o zamanlar aklıma estimi kışın bile marşa basar 1500-2000 km yapardım , belkide yaşlandık karavan mı alsak 🤔
Karavancılık da güzel yav, hele arkaya ufaktan bir motosiklet de bağladım mı oh miss. Biraz daha yaşlanınca ben de düşünmüyor değilim😬🙃 Ama son yıllarda bizim millet onun da po.unu çıkardığı için her yer karavan doldu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst