- Katılım
- 3 May 2009
- Mesajlar
- 279
- Konu Yazar
- #1
Selamın aleyküm değerli mt üyeleri. Samsun'da yaşıyorum burada üniversite öğrencisiyim. Hafta içi her gün evden işe oradan da okuduğum fakülteye gidip geliyorum günde ortalama 45km yol yapıyorum.
Son zamanlarda Samsun'da bir şey dikkatimi çekmeye başladı. Özellikle İstanbul ve veya Ankara plakalı araçlar kendilerinden başka herkesi hiçe sayarak araç kullanıyorlar. Saygı diye bir şey yok ve sürekli aceleciler. Hele motosikletleri görmüyorlar bile sanki yolda öyle bir alet yok. Işıklarda şeridime girip yanıma sokulmalar, beni sollayıp önüme silme geçmek yetmezmiş gibi birde sert fren yapmalar, sağımdan geçmeler vs. vs. Beni en çok şaşırtan şeyde Antalya ve İzmir plakalı aslında motosikletlere çok aşina olması gereken araçların da böyle şeyler yapması. Birde motosikletlere alışkın olmayan illerin araçları var tabi ki onlar zaten korkuyorlar motoru görünce hemen yol veriyorlar.
3 yıldır 25 30bin km'dir küçük cc motor kullanıyorum (apache, cbf150, ybr125) ve sürekli tecrübe ediniyorum. Allah'a şükür ki bunlar yüzünden bir kazam olmadı ama bunlar tecrübesiz insana gerçekten kaza yaptırırlar...
Bu potansiyel katillerin benim açımdan sadece bir faydası var o da öngörülerimi geliştiriyorlar. Artık bu plakalı araçları görünce; bu, bunu yapar, şuraya geçer, önüme kırar falan diye tahmin edebiliyorum. Sonuç olarak bu saydığım illerde özellikle de İstanbul'da yaşayan değerli MT üyelerine sabır ve kolaylıklar diliyorum sizleri çok iyi anlıyorum.
Saygılarımla.
Son zamanlarda Samsun'da bir şey dikkatimi çekmeye başladı. Özellikle İstanbul ve veya Ankara plakalı araçlar kendilerinden başka herkesi hiçe sayarak araç kullanıyorlar. Saygı diye bir şey yok ve sürekli aceleciler. Hele motosikletleri görmüyorlar bile sanki yolda öyle bir alet yok. Işıklarda şeridime girip yanıma sokulmalar, beni sollayıp önüme silme geçmek yetmezmiş gibi birde sert fren yapmalar, sağımdan geçmeler vs. vs. Beni en çok şaşırtan şeyde Antalya ve İzmir plakalı aslında motosikletlere çok aşina olması gereken araçların da böyle şeyler yapması. Birde motosikletlere alışkın olmayan illerin araçları var tabi ki onlar zaten korkuyorlar motoru görünce hemen yol veriyorlar.
3 yıldır 25 30bin km'dir küçük cc motor kullanıyorum (apache, cbf150, ybr125) ve sürekli tecrübe ediniyorum. Allah'a şükür ki bunlar yüzünden bir kazam olmadı ama bunlar tecrübesiz insana gerçekten kaza yaptırırlar...
Bu potansiyel katillerin benim açımdan sadece bir faydası var o da öngörülerimi geliştiriyorlar. Artık bu plakalı araçları görünce; bu, bunu yapar, şuraya geçer, önüme kırar falan diye tahmin edebiliyorum. Sonuç olarak bu saydığım illerde özellikle de İstanbul'da yaşayan değerli MT üyelerine sabır ve kolaylıklar diliyorum sizleri çok iyi anlıyorum.
Saygılarımla.