istanbul trafiginde Teksas esintileri!

Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
346
Rüzgar gürültüsünden konuştuğunuz hiçbir şey anlaşılmıyor. Altyazı ekleseydiniz keşke.

Aracı takip etmenize de anlam veremedim. Dursaydı ne yapacaktınız?
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende bir şey anlayamadım.
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Şu istanbula ne kadar sövsek az, bir de aşıkları var.
sanırım stockholm sendromu.
hayatta kalmak yeminlen mucize.
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
Olayı görüntülemek isterken başka bir aracın altında kalabilirdiniz. Videoyu cok riskli gördüm.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Evet alt yazı ile daha iyi olurdu.
Kendim ne gördüysem paylaşmış oldum.Bende bir ses duymadım müzik çalıyordu Kaskımda.
Bende anlam veremedim merak ettim takip ettim.Dursaydı çekime devam edecektim.


Rüzgar gürültüsünden konuştuğunuz hiçbir şey anlaşılmıyor. Altyazı ekleseydiniz keşke.

Aracı takip etmenize de anlam veremedim. Dursaydı ne yapacaktınız?


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:17 ----------

Trafikte sürekli yaşanan şeyler iste.Adamın biri diğerine kontrolünü kaybederek saldırma hamlesi yapıyor.Beyaz bir araba da müdahele etmeye çalışıyor.Falan filan....

Bende bir şey anlayamadım.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Bundan beterlerini bu trafikte olan her insan yaşıyor malesef.
Ama toplumdaki sorun bir tuhaf.
Mutsuzluk yapıyor sanırım bunları.

Şu istanbula ne kadar sövsek az, bir de aşıkları var.
sanırım stockholm sendromu.
hayatta kalmak yeminlen mucize.


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:09 ----------

o kadar da değil.

Olayı görüntülemek isterken başka bir aracın altında kalabilirdiniz. Videoyu cok riskli gördüm.
 
Katılım
9 Ocak 2015
Mesajlar
1,669
hocam çok riskli kullanıyorsun kusura bakma,trafikde hayvan çok orası ayrı tartışılır ama o hayvanların peşinden gitmeninde bir manası yok,yol ver gitsin yani ,ben öyle yapıyorum gerek yok trafikde çatışmaya.
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
2 otomobil sürücü olan olayla ilgili yanındakiyle konuşuyor, dikkat dağınıklığı hat safhada
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst