- Katılım
- 4 Nis 2011
- Mesajlar
- 1,752
- Konu Yazar
- #1
Rüzgar gürültüsünden konuştuğunuz hiçbir şey anlaşılmıyor. Altyazı ekleseydiniz keşke.
Aracı takip etmenize de anlam veremedim. Dursaydı ne yapacaktınız?
Bende bir şey anlayamadım.
Şu istanbula ne kadar sövsek az, bir de aşıkları var.
sanırım stockholm sendromu.
hayatta kalmak yeminlen mucize.
Olayı görüntülemek isterken başka bir aracın altında kalabilirdiniz. Videoyu cok riskli gördüm.
Youtube'a malzeme aramışsın da çıkaramamışsın gibi![]()