İstanbul-Singapur 50cc Motosiklet Yolculuğu

Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Keşke herkes bilgi seviyesini bütün herkesde benle aynı seviyede mantığında görmese bajaj dediğiniz firma 75 yıllık firma ve Türkiye’de 1990 dan beri olan bir firma 90 lı yıllarda bajaj vespa sprint benzeri chetak modeli vardı mesela biz o yıllardan biliriz bajajı kaldı ki adamlar peynir ekmek gibi satıyorlar motor yetiştiremiyorlar o mantıkla sponsor falan olmazlar ondan diyorum adamların kendilerini ispat gibi bir dertleri yok ..
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Gelirken Afganistan üzerinden "güzellik malzemesi" getirip satarak masraflarını çıkartırsın. Hatta kâra bile geçersin.:cat:

Geçen Rusya 24 haber kanalında Afganistan'ı gösteriyordu. Denk geldim adamlar bizde ki elektrikli çorba kazanın da güzellik malzemesi yapıyorlardı. Oha dedim.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
50 cc değilde bu yolda kendini kanıtlamış birkaç model 125 150 cc dışında motosiklet ile bence mecara dan ziyade eziyet olabilir benzin olarak 50 cc 2 lt benzin yakar ybr 125 de de aynı değerler yakalanır
bence motosiklet seçiminizi gözden geçirin olmaz demiyorum ama gideceğiniz yolara uyumlu bir motosiklet ile yola çıkın
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
50 cc değilde bu yolda kendini kanıtlamış birkaç model 125 150 cc dışında motosiklet ile bence mecara dan ziyade eziyet olabilir benzin olarak 50 cc 2 lt benzin yakar ybr 125 de de aynı değerler yakalanır
bence motosiklet seçiminizi gözden geçirin olmaz demiyorum ama gideceğiniz yolara uyumlu bir motosiklet ile yola çıkın

Benim anladığım arkadaş motoru orda bırakacak uçakla geri dönecek ondan tabiri caiz se çöpe atabileceği bir motor bakıyor ..
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Benim anladığım arkadaş motoru orda bırakacak uçakla geri dönecek ondan tabiri caiz se çöpe atabileceği bir motor bakıyor ..

50 km yolu bile scooter ile gidemem 1 kez ataşehir den spacy aldım sakarya ya geldim bel ağrısından uyku uyuyamadım ama ybr veya cbf olsa tak gidon yükseltmeyi gez TÜRKİYE yi günde 1000 km yol yaparım
 
Katılım
10 May 2018
Mesajlar
374
sizin aradiğiniz sponsor firma altai
altai f1max modeli aldim kız arkadaşıma firma ve bayi fazlasiyla yardimci oldu.
bu scooterlari yeni reklama ihtiyaçları olacaktır. firmanın cogu motoru 50cc
firma ile iletişime geçmekte yarar var.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
50 km yolu bile scooter ile gidemem 1 kez ataşehir den spacy aldım sakarya ya geldim bel ağrısından uyku uyuyamadım ama ybr veya cbf olsa tak gidon yükseltmeyi gez TÜRKİYE yi günde 1000 km yol yaparım

İtalya da kiraladığımız Beverly 500 ile İtalya turu attık ordaki dağ yollarını geçdik gram ne yoruldum ne sıkıldım harikaydı ..

Silverwing 600 üm vardı Karadeniz geizisinde 2 günde 1400 km yol yapdık bir 1400 daha olsa yapardım o kadar konforlu rahat keyifli bir yolculuktu..

Arkadaşın dediği gibi scooter var scooter var .. Gerçek scooter bunlar bunlara binen uzun yolda tadını alan vitesliye bile binmez …
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
aga bende biliyorum scoter var scooter var adam 50 cc demiş beverley integra tmax burgman falan dememiş ben 110 cc ye dayanamıyorum 50 ile anca şehir iç hadi arada göl piknik vs diyelim daha fazlası zor olur
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
aga bende biliyorum scoter var scooter var adam 50 cc demiş beverley integra tmax burgman falan dememiş ben 110 cc ye dayanamıyorum 50 ile anca şehir iç hadi arada göl piknik vs diyelim daha fazlası zor olur

Olur altına kilim al seleye koy sizin orda pideci vardır güzel iki tane kıymalı pide yanına ayran öne ses bombası ufak sıkıştır aralara bir yere ver müziği ye pideni iç ayranı bak yolunun keyfine ..

Şaka yapıyorum biri şimdi ciddi sanır :)
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Firmalardan sponsorluk almak için biraz tanınmış, meşhur olmak gerek. Sonuçta firmalar bunu reklam bütçelerinden verecek, geri dönüşünü de düşüneceklerdir doğal olarak çünkü firmaların görevi kazanmak, sponsorluk içn vereceğinden daha fazlasının geriye müşteri olarak döneceğine ikna olmaları lazım. Sorarlar "siz kimsiniz, daha önce ne yaptınız" diye.
Yamaha YBR'ler ile dünya turu yapanlar gördüğüm kadarı ile yamaha'dan hiç sponsorluk almadılar. Taa ki dünya turu sonuna gelip Türkiye'ye doğudan girdiklerinde sanırım sadece serviste bakıma destek oldular o kadar yıl sonra tanınır olduklarında. Lastik vb. sponsorları oldu ama alın benzin parası yaparsınız diye nakit vermemişti gibi kimse. Yurtiçinde Aytemiz sponsorları oldu bir miktar o da zaten böyle bir kaç tanınmış gezine sponsor oluyordu.

Yine sevimli başka bir genç çift vardı, burada da konusu açılmıştı, dünya turuna çıktılar, şu an İran'da geziyorlar. Onlara da aman aman büyük maddi sponsor olan firma çıkmamıştır, çanta, motora aksesuar, kamp malzemesi falan bir miktar sponsorluk olmuştur belki. Daha önce balkanlar gezisi yapmışlardı da orada pulsar motorlarına sırun çıkıp piston krank değişimi için rezil olmuşlardı yepyeni motorla, türkiyeden oldukları ülkeye bajaj parça gönderecek de orada yaptıracaklar da bir sürü macera yaşamışlardı.

Bu sponsorluk mevzuları zor işler. Artık devir sosyal medya devri, önce sosyal medyada biraz tanının, ondan sonra belki.
 
Katılım
4 Tem 2019
Mesajlar
847
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gercekten meraktan soruyorum, eleştiri degil.

50 cc olma şartı neden ? Kendinize karsı bir ispat durumu mu ? Challenge gibi ..
 
Katılım
14 Haz 2021
Mesajlar
34
[/COLOR]
Gercekten meraktan soruyorum, eleştiri degil.

50 cc olma şartı neden ? Kendinize karsı bir ispat durumu mu ? Challenge gibi ..

Hocam acıkcası enduro motorlar ile gezen, dünya turu yapan çok fazla sayıda motorcu var,
125cc ile japonyaya giden var.
fakat 50cc ile daha önce örneği yapılmamış bir şey.
maden böyle bir yolculuk yapacağım ilk olsun istiyorum
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
[/COLOR]

Hocam acıkcası enduro motorlar ile gezen, dünya turu yapan çok fazla sayıda motorcu var,
125cc ile japonyaya giden var.
fakat 50cc ile daha önce örneği yapılmamış bir şey.
maden böyle bir yolculuk yapacağım ilk olsun istiyorum

Yapilmaz diye bir sey yok, 50cc ile, bisiklet ile, hatta yuruyerek dunyayi gezenler var.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Ben bir sürü Alanya Fethiye de dünya turu Avrupa turuna bisikletle çıkmış insanla karşılaştım biriyle sohbetimde Türkiye’den sonra İran’a geçicem demişti ..
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
[/COLOR]

Hocam acıkcası enduro motorlar ile gezen, dünya turu yapan çok fazla sayıda motorcu var,
125cc ile japonyaya giden var.
fakat 50cc ile daha önce örneği yapılmamış bir şey.
maden böyle bir yolculuk yapacağım ilk olsun istiyorum

90cc ile dünya turu yapıldı diye hatırlıyorum ama çok iyi planlama gerekli.
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
İyi cesaret valla. Ben denizci olarak singapura gemiye katılmak için bile üşeniyorum
 
Katılım
9 May 2018
Mesajlar
70
50 cc ile köyden ilçeye bile gitmem. Başarırsan tebrik ederim, diğer tüm durumlar için şimdiden geçmiş olsun.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Umarım hayalini gerçekleştirirsin. 50CC ile gidilir gidilmesine, ama 13500 km 60 günde, yani her gün 225 km geçmen lazım istinasız. Hava şartları dinlenme arıza gisini zaman kayıpları yüzünden 2 aydan fazla sürer bence.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst