- Katılım
- 17 Nis 2007
- Mesajlar
- 519
- Konu Yazar
- #21
eşinizle beraber çok güzel bir gezi olmuş. Devamının olması dileklerimle...
Teşekkür ederim. Ama sanırım V-stromumu satma kararı aldığım için bir süre motosiklet ile olamayacak
eşinizle beraber çok güzel bir gezi olmuş. Devamının olması dileklerimle...