- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
Sende kimsin..:silent:
esen bilmiosan kim bilecek
bak bu lafım sana canım
erkenden tanı bence
ne olur ne olmaz
Sende kimsin..:silent:
esen bilmiosan kim bilecek
bak bu lafım sana canım
erkenden tanı bence
ne olur ne olmaz![]()
aramıza hoş geldin fast_driver
Günaydın İstanbullu dostlar.:rendeer:İyi bir hafta geçirmeniz dileğiyle.:rendeer:
sanane kardeşim iyisinden kötüsünden![]()
Sana soran olmadı o zaman sana olmuşundan verelim.:mrgreen:
herkese merhaba
sabah E5 çok berbatdı, sağ duyusunu yitirmiş yaratıklarla doluydu.