Günaydın Uğur abi.:rendeer:Günaydın İstanbul Mt
Bol kazanclı ve keyifli bir hafta olması dileğiyle
Günaydın.:rendeer:Günaydın Mt, herşey bütün hafta boyunca gönlünüzce olması dileğiyle...
Başımızın Üstünde yeriniz var.Siz gelin gerisini biz hallederiz.:rendeer:
İyi akşamlar İstanbul Mt
Dur hemen küsme tanışırız konuşuruz yeriz içeriz gezeriz :rendeer:
Vay sağ olasın kardeş.....inşallah geleceğiz bakalım...:
Siz gelin fuardan sonrada güzel bir mekana gider eğleniriz.:cat::rendeer:
korkut kardeş, ugurapay abim, iyi akşamlar mutlu huzurlu ve bol kazançlı bir hafta diliyorum.:rendeer:
iyi akşamlar istanbul mt dostlar herkese güzel bir hafta diliyorum.:rendeer:
İyi akşamlar abi.:rendeer:korkut kardeş, ugurapay abim, iyi akşamlar mutlu huzurlu ve bol kazançlı bir hafta diliyorum.:rendeer:
iyi akşamlar istanbul mt dostlar herkese güzel bir hafta diliyorum.:rendeer:
size'de iyi akşamlar hayırlı haftalar :rendeer:
Ankara'dan hepinize selamlar arkadaşlar.İlgilendiğim bir motor ile ilgili size danışmak istedim.
http://www.sahibinden.com/yamaha_dragstar_1997_36_bin_km_orjinal-12WQQaXQQ19111491WQQpXQQdisplayitem
Bu xvs yi gören bilen var mıdır acaba? Telefon ile görüştüm ancak görmeden açıkçası çok sağlıklı olmadı.Yardımcı olabilecek varsa sevinirim.
Sevgiler,saygılar.
Yok mu acep bu Mert Car denen yere yakın birileri içinizden bu kalabalıkta.Almak niyetindeyim hani bakıp uygundur şudur budur diyene artık bir yemek ısmarlanır
![]()
iyi akşamlar istanbul,yagmura devam