- Katılım
- 18 Eyl 2008
- Mesajlar
- 850
merhaba uğurapay abim, merhaba korkut kardeş, herkese iyi akşamlar. :rendeer:
merhaba uğurapay abim, merhaba korkut kardeş, herkese iyi akşamlar. :rendeer:
İyi akşamlar İstanbul Mt
herkese mutlu akşamlar diliyorum keyifler nasıl istanbul MT![]()
Abi iyi akşamlar nasılsın bakalım:rendeer:
Günaydın İstanbul Mt hayırlı günler
Süper bir hava var tam motorla dağ bayır gezilecek gibi
uğur abı ıstanbullular olarak bulusuyoruz gel istesen
Bu gün müsayit değilim kısmetse başka zaman sizlere bol muhabbetler iyi eğlenceler :rendeer:
Saygılar abi :rendeer:iyi akşamlar sevgili arkadaşlar.:rendeer:
hoş geldin çelik sana'da iyi akşamlar keyifler nasıl ...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:00 ----------
naber şahin paşam...
şahin'im iş güç uğraş dur bende seni özledim en yakın zaman'da görüşelim paşam![]()
Tamamdır abim :rendeer: bu taraflara yolun düşerse haberleşelim :rendeer: