[İstanbul - MT]

Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Yok ya İstanbul da hayat yeni başlıyor ne uyuması .
Bu şehir uyuturmu insanı olsa olsa yorgun düşürür.
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Günaydın İstanbul Mt hayırlı günler
Süper bir hava var tam motorla dağ bayır gezilecek gibi
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
hoş geldin çelik sana'da iyi akşamlar keyifler nasıl ...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:00 ----------

naber şahin paşam...
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
2,503
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
şahin'im iş güç uğraş dur bende seni özledim en yakın zaman'da görüşelim paşam :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst