[İstanbul MT]Kalk Gidelim Hamama Otur Benim Yanıma Buluşması

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
Ewettttt Işte Büyük Hediye Emomen Kardşimizin Hayırlı Olsun Bilader Güle Güle Mi Giyersin Naparsın Artık Bilmiom :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Emomen diiL Burak abinin o :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tBrk ederim BuraK abi :D
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Gürkan abi, sen hala sana yaşlı diyen olmadıki:mrgreen: hamamda görecekler zatenn


Bu yazdıgım 1999 olması gerekiyordu biri fazla yazdı :salut: gürkan abi sen bozdun sırayııı

ağlama paşam öğrenirsin daha çoook yolun var hayırlı olsun hamam komiyesi 2000 hediyeni hazırlıyo hadi hayırlı keseler :queen::queen::queen:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Gürkan abi, sen hala sana yaşlı diyen olmadıki:mrgreen: hamamda görecekler zatenn


Bu yazdıgım 1999 olması gerekiyordu biri fazla yazdı :salut: gürkan abi sen bozdun sırayııı

ee tejrube böyle bişe işte ögretecem ben sana göbek taşında akşama:queen::queen:
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
kazık bişey olduğu konusunda bi takım söylentilr var. Ama akşam görünce kararı sen ver artık :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ewet :D pardon :D topiği açana Kadar :D değişmiş :D ben sayıyodum :D
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Ben son dakkada krarımı degiştirdim arkadaşlar.
Gebzeden gelmek çok zor zaten havlarda yagmurlu en iyisi gelmemek :) yazık olacak bana..

Ben sıramı aygüle veriyorum :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
Ben son dakkada krarımı degiştirdim arkadaşlar.
Gebzeden gelmek çok zor zaten havlarda yagmurlu en iyisi gelmemek :) yazık olacak bana..

Ben sıramı aygüle veriyorum :cat:


al işte hemen cızzzıttı. Bunun gibilerden iki tanesi asıcan taksim meydanında bak bi daha cızzıtıolar mı :farao:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst