- Katılım
- 30 Ocak 2009
- Mesajlar
- 448
E-M-R-E geliyorsun dimi fuarda tanışamadık hamam taşında tanışalım
:queen::queen::queen:
:queen::queen::queen:
Gürkan abi cıkarmı hamamdan bilinmez işimi garantiye alayım diyorum.![]()
motorla hamama gidecek arkadaşlara sesleniyorum .. sarıp sarmalanın öyle çıkın temizlenim derken hasta olmayın sakın .. duydun mu ihtiiyar. ..
yaw hamam da nası resim çekicezale:
ben bi kere denedim hep bulanık çıkıo. Makineyi poşete sokup çekmemiz lazım
Bu arada 100 cü sayfa oldu Gürkan ödül yokmu...
:queen::queen::queen:
sen herşeyi halledion maşallah abi. 10 parmağında 10 marifet.
Şimdiden resimleri bekliyorum walla![]()
dağa cok genci cıkarırım cebimden merak etmeyim:bounce::bounce: