Arkadaşlar çok güzel bir eğitim oldu böyle ciddi arkadaşlarla bu eğitimi almış olmaktan mutluluk ve gurur duyuyorum.

Gördüğünüz gibi sorumluluklarını devam ettiriyorlar :rendeer: Hepinizi tanıdığıma çok sevindim hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum Vip Arabasını ve deneyimlerini bizlerden eksik etmeyen
Müslüm abiye 
güzel ve değerli anları objektifinde yakalamayı ihmal etmeyen
Burcuya, İstanbulda Arabayla anadoluya geçme zulmünü yaşatan
Sertaça:queen: ama bu zulmü Dogma burcunun da babasının katılımıylan harika bir sohbete dönüştüren Sertaça

, Kar kış dinlemeden motoruyla gelen bana cesaret ve güven aşılayan
Görkeme:rendeer: Dersi çok ciddiye alıp kendi deneyimlerini bizden esirgemeyen
Erol Dayıya,ve bizi gülen yüzü ve güzel kurabiyelerinden eksik etmeyen arkadaşımız
Özgüre:cat: , Sırf biz daha iyi öğrenelim diye kendini her seferinde kurban eden arkadaşımız Gönüllü yaralı rolündeki
teksavaşçıya, ve şu anda isimlerini hatırlayamadığım (yaşıma verin arkadaşlar naparsınız yaşlılık işte :queen: ) diğer kurs arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum iyiki vardınız arkadaşlar ve varlığınız hiç eksik olmasın bu güzel ve yarrarlı paylaşımlardan diyerek bu duygusal seslenişimi:queen: sonluyorum. iyi şansınız bol olsun arkadaşlarım
