[İstanbul-MT] Hızır Acil - İLK YARDIM KURSU

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Özgür kaçta buluşuyorsunuz ben de müsait olursam gelirim çantayı almaya iki dakkalığına
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
29
ilk yardım çantaları nı özgür bana getirdi almak için
kartaltepe mah. yeni cad. no 6/B bakırköy
veliefendi hipodromu giriş kapısının karşısındaki şhel istasyonunun yanın dan
yukarı çıkın yolun sonunda solda
0538 818 90 00
alacak kişiler:
morrigan
erol dayı
tek savaşçı
müslüm baba
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
osman abi
ali deniz
Bir yer ve zaman söylerseniz size teslim ederim çantları... Özgür pazar günkü gezide verirsin bana çantaları...
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
özturk_sertaç tamam sertac ikea ya 3 adet getiririm

morrigan cantaları volkana bıraktım oradan alabilirsin

görkem taksim tayfası içinde 4 adte görkeme teslim ederim pazar günü

eroldayı yer cok kolay hatta ümmet abi bile orda olabilir


arkadaslar cantalarını teslim alanlar aldık diye mesaj atsınlisteden işaretleyelim kurs yerindende internete girip takip edeceklerdi teslimatların yapılıp yapılmadıgı konusunda

birde bagımsız olarak katılan 2 kişi varmı onlar kurs yerinden alacaklar isimleri mustafa ve özgür





anadolu yakası

1- öztürk_sertac
2- fragrance_chaplin
3- dogma


taksim bölgesi

4- görkem
5- cc delisi
6- bigking
7- shiriker


bakırköy bölgesi

8- mox2cn
9- eroldayı
10- teksavasci
11- morrigan
12- müslümbaba

g.o.paşa bölgesi

13- deer_152
14- teflon
15- cemil
16- karamurat
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
29
birazdan dükkanı kapatıcam gelen varsa haber versin
bir de 2 gün içinde alırsanız iyi olur zor zaptediyom millet salça oluyo
ilkyardım çantalarına haberiniz olsun

erol dayı çantasını aldı biraz muhabbet ettik ama pazar geziye gelemiyomuş heralde

olmadı yarın cuma toplantısında veririm çantaları opetten iki dakka dükkana geliriz
alırsınız teksavaşcı morrigan ve müslüm baba opete gelirse iyi olur
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
birazdan dükkanı kapatıcam gelen varsa haber versin
bir de 2 gün içinde alırsanız iyi olur zor zaptediyom millet salça oluyo
ilkyardım çantalarına haberiniz olsun

erol dayı çantasını aldı biraz muhabbet ettik ama pazar geziye gelemiyomuş heralde



volkan ben yarın ugrarım sana ....bu trafikte biraz gec kalırım..
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar teslim alanları kırmızı ile işaretliyorum ama foruma bakmayan arkadaslar var onların numarası olanlar varsa haber versin

örneğin karamurat bigking ali deniz cemil vs
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
özgür ben çantayı aldım ümmet abi orda yoktu aytaç ordaydı ve volkanla tanıştık
emeğine sağlık teşekkürler
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olcay abi şile akçakeseye gidiyoruz istanbul mt yle beraber katılımını bekliyoruz
yeni motorun da hayırlı olsun


erol abi hayırlı olsun canta allah kullanmayı nasip etmesin diyelim
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
haklısın erdo2002 yanlız dün akşam bir kaza oldu hemen yanımda gittim baktım müdahale edilecek bi durum yoktu allahtan yoksa ilk kurbanlarım olacaklardı

canım benim dediğim işin şakası :):mrgreen: Keşke imkan olsaydıda bende eğitimden faydalansaydım.:rendeer:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
özturk_sertaç tamam sertac ikea ya 3 adet getiririm

morrigan cantaları volkana bıraktım oradan alabilirsin

görkem taksim tayfası içinde 4 adte görkeme teslim ederim pazar günü

eroldayı yer cok kolay hatta ümmet abi bile orda olabilir


arkadaslar cantalarını teslim alanlar aldık diye mesaj atsınlisteden işaretleyelim kurs yerindende internete girip takip edeceklerdi teslimatların yapılıp yapılmadıgı konusunda

birde bagımsız olarak katılan 2 kişi varmı onlar kurs yerinden alacaklar isimleri mustafa ve özgür





anadolu yakası

1- öztürk_sertac
2- fragrance_chaplin
3- dogma


taksim bölgesi

4- görkem
5- cc delisi
6- bigking
7- shiriker


bakırköy bölgesi

8- mox2cn
9- eroldayı
10- teksavasci
11- morrigan
12- müslümbaba

g.o.paşa bölgesi

13- deer_152
14- teflon
15- cemil
16- karamurat


arkadaslar pazar günü cantaların bir bölümünü sertac ve görkeme verdim kendi bölgelerindeki arkadaslara ulaştıracaklar bende de son kalanlar için arkadasların irtibata gecmesini istiyorum aksi takdirde elimizde tutmakta zorluk cekiyoruz
 
Katılım
16 Ara 2006
Mesajlar
92
Arkadaşlar çok güzel bir eğitim oldu böyle ciddi arkadaşlarla bu eğitimi almış olmaktan mutluluk ve gurur duyuyorum. :) Gördüğünüz gibi sorumluluklarını devam ettiriyorlar :rendeer: Hepinizi tanıdığıma çok sevindim hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum Vip Arabasını ve deneyimlerini bizlerden eksik etmeyen Müslüm abiye :) güzel ve değerli anları objektifinde yakalamayı ihmal etmeyen Burcuya, İstanbulda Arabayla anadoluya geçme zulmünü yaşatan Sertaça:queen: ama bu zulmü Dogma burcunun da babasının katılımıylan harika bir sohbete dönüştüren Sertaça:p , Kar kış dinlemeden motoruyla gelen bana cesaret ve güven aşılayan Görkeme:rendeer: Dersi çok ciddiye alıp kendi deneyimlerini bizden esirgemeyen Erol Dayıya,ve bizi gülen yüzü ve güzel kurabiyelerinden eksik etmeyen arkadaşımız Özgüre:cat: , Sırf biz daha iyi öğrenelim diye kendini her seferinde kurban eden arkadaşımız Gönüllü yaralı rolündeki teksavaşçıya, ve şu anda isimlerini hatırlayamadığım (yaşıma verin arkadaşlar naparsınız yaşlılık işte :queen: ) diğer kurs arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum iyiki vardınız arkadaşlar ve varlığınız hiç eksik olmasın bu güzel ve yarrarlı paylaşımlardan diyerek bu duygusal seslenişimi:queen: sonluyorum. iyi şansınız bol olsun arkadaşlarım :)
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel dileklerine katılıyorum iyi bir gruptu farklı organizasyonlarda tekrar buluşuruz umarım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst