[İstanbul MT] Hızır Acil - İLK YARDIM KURSU Yeni Kayıt

Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
öncelikle dersimiz arkadaşlar ben kazazedeyi canlandıryorum Allah başa vermesin hocamız beni seçti . .:mrgreen: bu fotoda arabadan indirmeye çalışıyorlar. .


çoşkun abi bu eli kolu karıştırman süperdi kendimi tutamadım :mrgreen: yalnı hocanın bakışlar süper sana :cat:




o değil buraksa yardımcı olacam ama hepten karıştırdı. .:cherry:

 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
yahu bi dünya fotoğraf çektim... 3-5 tane koymuşsunuz...

sanata ve sanatçıya saygı ''0''.... :queen:
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
valla emrecim dün akşamda yazdım inan az öndeki mejda eve yeni gelmiştim 10 dk falan oldu olmadıydı yarın bile çalışcaz kestane kebaba nasıl gelicem onu düşünüyom o bile şüpheli yani izin alırsam 2 den sonra belki gelirim bakalım neolur sıyırdım resmen bugün sabahlar bitirirdik her sene bu sene yarın geliriz dediler bedede balata sıyırdı tabi acayip içlendim ama ne dicen iş hayatı marabasın sonuçta :)
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
çağla yaralıya müdehale ederse. . ne olur ?




tabiki tek başına araçtan çıkaramaz bu durumda yolcu koltuğundan şöförü aşşağa yuvarlar ( yaşanmış bir sahne ) :mrgreen::mrgreen:

 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
E-M-R-E............

resimler ne oldu?????????????????????????????


bu gece istiyoruz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
resim092en0.jpg


heeeyy noluyor yaa bırakın aşkımı... :silent: :cyclopsan ::unsure:: ::rantinp:

resim101ja4.jpg


resim102rh6.jpg


bu adam napıyo ki benim aşkıma... :silent: :silent: :silent:

resim107nj7.jpg


::evil:: ::evil:: ::evil:: ::unsure:: ::unsure:: ::angry2:: ::ranntign ::cekic:: ::cekic:: ::158:: ::evil:: ::evil:: ::evil::

resim106bb1.jpg


ahhh canım seni yerlere mi attılar :salut: :salut:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
özürdilerim atamadığım resimler için bu akşam eklicem inşallah :mrgreen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
banu emreyi yere attığım için üzgünüm...
ama tamamamen iyi niyet ben ona yaşama şansı verdim :p
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
banu emreyi yere attığım için üzgünüm...
ama tamamamen iyi niyet ben ona yaşama şansı verdim :p

ayy canım ne üzülüyosun iyiki attın bak bu sayede ortak yanımız çıktı ortaya, çünkü bende ona yaşama şansı verdim tek farkımız sen atarak yaşama şansı verdin, bende kaldırarak vermiş oldum... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
kask atma töreni . . . :thumleft:::sorcerer




işte gelemeyen arkadaşlar kaçırdığınız belge yakından bakın yaw . :mrgreen:

 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Süper çıkmışız. :mrgreen: Emre sağol. :rendeer:

Bu arada şu bayanın adı neydi unuttum? Onu pazar günü E5 ten göztepeye girildiğinde yukarıda Ata Koleji mi ne var, onun orda gördüm. Kaza yapmıştı. Bi palio ya arkadan vurmuştu anladığım kadarıyla. Arabasında pek bişey yok gibiydi ama palionun arka pertti resmen. Çok trafik olduğu için duramadım arabayla. :pale: Okuyorsa geçmiş olsun diyelim kendisine.
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
Süper çıkmışız. :mrgreen: Emre sağol. :rendeer:

Bu arada şu bayanın adı neydi unuttum? Onu pazar günü E5 ten göztepeye girildiğinde yukarıda Ata Koleji mi ne var, onun orda gördüm. Kaza yapmıştı. Bi palio ya arkadan vurmuştu anladığım kadarıyla. Arabasında pek bişey yok gibiydi ama palionun arka pertti resmen. Çok trafik olduğu için duramadım arabayla. :pale: Okuyorsa geçmiş olsun diyelim kendisine.

tüühhh yaa......

vallahi üzüldüm şimdi... ismi yanılmıyorsam; ayşe idi...

keşke ulaşabilsek kendisine...

en azından burayı okuyorsa bize ulaşabilir. benim telefon numaram alt'ta nasıl olsa yazıyor:queen:

GEÇMİŞ OLSUN...:rendeer:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Süper çıkmışız. :mrgreen: Emre sağol. :rendeer:

Bu arada şu bayanın adı neydi unuttum? Onu pazar günü E5 ten göztepeye girildiğinde yukarıda Ata Koleji mi ne var, onun orda gördüm. Kaza yapmıştı. Bi palio ya arkadan vurmuştu anladığım kadarıyla. Arabasında pek bişey yok gibiydi ama palionun arka pertti resmen. Çok trafik olduğu için duramadım arabayla. :pale: Okuyorsa geçmiş olsun diyelim kendisine.

ablanın adı ayşe

aynı zamanda fahri trafik müfettişi kendisi:cat:

geçmiş olsun diyelim kendisine:rendeer:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
ayşe hanımın hiç buralara girip bizim yazıları okicağını düşünmüyorum ama neyse geçmiş olsun ilk yardımlık bi durum olmamış herhalde . .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst