- Katılım
- 22 Kas 2008
- Mesajlar
- 2,354
öncelikle dersimiz arkadaşlar ben kazazedeyi canlandıryorum Allah başa vermesin hocamız beni seçti . .:mrgreen: bu fotoda arabadan indirmeye çalışıyorlar. .

çoşkun abi bu eli kolu karıştırman süperdi kendimi tutamadım :mrgreen: yalnı hocanın bakışlar süper sana :cat:


o değil buraksa yardımcı olacam ama hepten karıştırdı. .:cherry:


çoşkun abi bu eli kolu karıştırman süperdi kendimi tutamadım :mrgreen: yalnı hocanın bakışlar süper sana :cat:


o değil buraksa yardımcı olacam ama hepten karıştırdı. .:cherry:





