- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
benim adım gürkan sa aşagıda olan misafirlerden bir tanesi cem öbürünüde biliyorum bana kalsın
benim adım gürkan sa aşagıda olan misafirlerden bir tanesi cem öbürünüde biliyorum bana kalsın![]()
kaldırıyoruz nası bişi istersin![]()
kaldırıyoruz nası bişi istersin![]()
benim adım gürkan sa aşagıda olan misafirlerden bir tanesi cem öbürünüde biliyorum bana kalsın![]()
beni istanbula atsın yeter
kaldırıyoruz nası bişi istersin![]()
:cat: :queen: :queen:
ah ulan ah yerim dar olmasa:queen::queen::queen:
okulda ankesörlü den mesaj attı cem abi teşekkür ler için bişey değil diyor![]()
ah ulan ah yerim dar olmasa:queen::queen::queen:
git oku len sen biraz adam ol serseri olma cem abin gibi:bounce::wiinkk:
ah ulan ah yerim dar olmasa:queen::queen::queen:
git oku len sen biraz adam ol serseri olma cem abin gibi:bounce::wiinkk:
bumu yane motorculuk gelip teker yapacam size ne parası
:queen: :queen: :queen: kimin gibi ?? :queen:
eee işine geliyorsa arkadaşım![]()
Gürkan abi darlanmışsın gibi geldi bana Cem Hoşgeldin aramıza misafirde olsan :cat::rendeer:
okusana oglum okulunda adam gibi be:queen::queen: