[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
her zaman yanımda ihtiyar...::144::

büğün ler de lazım olucak aman diyim zaten kıymetlen di biliyorsun degerlisini bulmak zor:bounce::queen:

abi sen evlen şahidin ben olucam ya....
gelin arabasınıda ben kullanıcam...

budur ya işte spon sor dediğin böyle olucak :wiinkk:
5 senelik nevalede hazır dimi evden dışarı cıkmayı düşün müyorum da:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
ayy abi :):) çıkma biz yollarız sana nevale araman yeter :):)


ben cıkıyorum arkadaşlar hepinize iyi akşamlar yarın görüşürüz
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
büğün ler de lazım olucak aman diyim zaten kıymetlen di biliyorsun degerlisini bulmak zor:bounce::queen:



budur ya işte spon sor dediğin böyle olucak :wiinkk:
5 senelik nevalede hazır dimi evden dışarı cıkmayı düşün müyorum da:queen::queen:

nasıl yani evden dışarı çıkmayı düşünmüyorum...
bu ne şiddet ihtiyar +18 daha devam edeerdimde yerim dar....::144::

ayy abi :):) çıkma biz yollarız sana nevale araman yeter :):)


ben cıkıyorum arkadaşlar hepinize iyi akşamlar yarın görüşürüz

dur gitme daha sana ispitlicem millete...
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
ayy abi :):) çıkma biz yollarız sana nevale araman yeter :):)


ben cıkıyorum arkadaşlar hepinize iyi akşamlar yarın görüşürüz

iyi akşamlar canım... :king: bende çıkıyorum arkadaşlar herkese iyi akşamlar evden girerim belki şimdilik :king: :king: :king:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst