- Katılım
- 27 Ara 2007
- Mesajlar
- 234
İnşallah Baybars bu yaz çoooook uzun olacak gezilerle.Ama muhakkak gel böylece tanışmış oluruz. Bekliyoruz.:rendeer:
zaten gelmiştim fuara hatırlarsın beni geldigimde
ama işte sorun saat 19:00 da buluşulacak benim 3 aylık oglan o saatlerde genelde uyuyor işte eve gidince bakıcam eger sorun cıkarmazsa gelirim çiğ köfte yemege

