- Katılım
- 3 Eki 2008
- Mesajlar
- 6,477
bencede :cat: Ama sorun değil yani herkes çarşamba toplanacaksa bende izlemem yani hiç önemli değil :wiinkk:
aynen süper :cat: ama kız olan erkeğe vursaydı dahada süper olacaktı :queen:
ya aslında yapıcaklardı ama emrenin resmini koymak ayıp olur emre alınır diye yapmamışlar...
valla ablacım bak yine avrupa yine bir fedakarlıkk HEYY ANADOLUU SESİME GELL![]()
ÇARŞAMBA AKŞAMÜSTÜ TOPLANALIM MI??
hasana izin almak için tükkana baskın patrona baskı yapmaya gidebiliriz önümüzdeki hafta....
Son düzenleme: