[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
ya bakın ne diyorum ben geçen gittik anadoluya önümüzdeki hafta içide buyrun gelin avcılar sahilde buluşalım çayımızı içelim :) mangalımızı yakalım ne dersiniz :) kursağımızda kaldı cem abiyle elimizde sucuklar geri döndük hiç olmadı
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
ohoo oh ablacım olmaz ama bizde avcılardan hadi beni boşver cem abi taaa bahçeşehirden cadee ye geliyor kadıköyden avcılar a gelemiyecekmisiniz yani :farao:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
ya bakın ne diyorum ben geçen gittik anadoluya önümüzdeki hafta içide buyrun gelin avcılar sahilde buluşalım çayımızı içelim :) mangalımızı yakalım ne dersiniz :) kursağımızda kaldı cem abiyle elimizde sucuklar geri döndük hiç olmadı

:queen: :queen: :queen: :queen: bencede hiç olmamışşş... :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst