- Katılım
- 19 Ocak 2008
- Mesajlar
- 10,285
- Konu Yazar
- #4,361
toplayın MT yi gelin. söyledim patrona zaten dedim bir gün burayı kapatırım dedim olur dedi.
ikisi aynı anda olmuyor cadı işte ne yapalım birinden fedakarlık yapıyoruz bir süreliğine.
iş daha önemli hasan biz nasıl olsa hep birlikteyiz :rendeer:
bi gün senin dükkanı kapatalım bunun karşılığında garipçe günü sana izin versin...
güzel fikir kapatalım dükkanı :cherry: