[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
1,121
merhaba arkadaşlar geziye ben de katılmak isterim geçen balık tutma muhabbetine katılamadım:pr: bu seferki balık yeme muhabbetini kaçırmak istemem :cherry:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
neden öyle diyosun ben sana araştırma sonuçlarını sölemişdim sanki :)

ama buraya yazarsan direk topağı kitlerler :)

senin ortaya attıgın fikre karşılık bende sorumu sormuştum turgay :queen:

sen dahil bi çok fikir sunan oldu ama hala somut bir cevap yok araştırmaya devam edin siz :queen::queen::queen:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Nasıl bana dediğin gibimi hallettin abi
Gürkan abi yeşilaycımı ?:queen:
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
istanbul mt olarak bizamanalar gittiğimiz garipçe gezisinden nostalji görüntüler





asf8.jpg


phot0106te7.jpg


phot0107yg3.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Gürkan abi daha halledememiş cant olayını yeşil renginide sipariş üserine getiriyorlarmış ve oldukça pahalıymış illada yeşil olacak diyor:p Gürkan abi yeşilaycımı ?:queen:

seninle konuştuktan sonra motoru aldığım servisle görüştüm orjinal rengi buldum abi kasar beni siyagtan yeşil yapmak :p
evet yeşilaycıyımda buldummu hiç hayır demem aslan sütüne:queen:

ben oyle bır cumle kurdum ama anlıyana .....

sabah fuar için iki bilet buldum ilkere dersin :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
seninle konuştuktan sonra motoru aldığım servisle görüştüm orjinal rengi buldum abi kasar beni siyagtan yeşil yapmak :p
evet yeşilaycıyımda buldummu hiç hayır demem aslan sütüne:queen:



sabah fuar için iki bilet buldum ilkere dersin :rendeer:

Abi yarın akşama kadar boştayım istersen senin oraya geliyim beraber gideriz almaya:cat:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
sabah sabah aklıma bir soru takıldı özellikle çağlanın cevaplamasını bekliyorum:)

hamam böcekleri terlermi?:silent:

ben dün ona cevap yazdım abi deyim burdada kesecisine bağlı :queen:

Abi yarın akşama kadar boştayım istersen senin oraya geliyim beraber gideriz almaya:cat:

sabah evden gitmeyi düşünüyorum ama topkapıdan rami yakın teşekkür ederim korkut :rendeer:

Abi ne kadar sıkışmış janta ?

kendi topiğinde yazıcam sabah olanları:rendeer:
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst