sizede söliim iyi gcler hepinize
bu geziye bende katılmak istiyorum kime baş vurmam lasım bi yardım ederseniz sevinirim![]()
no'olyo burada ben geldim
herkese slm
olmadı ben scotterı alırım dukkkandan ıcerı gırerım ona bıse olmuo:queen:
anneme sımdıden basarılar dılıyorum :mrgreen::mrgreen::queen:
sizede söliim iyi gcler hepinize
selam millet
bu geziye bende katılmak istiyorum kime baş vurmam lasım bi yardım ederseniz sevinirim![]()
gelecem diyen 33 kişi var...
bakalım kaçı gelecek?:queen:
burda heran herşey olabilirrrr :cherry:
annene bende başarılar diliyorum :queen:
gelecem diyen 33 kişi var...
bakalım kaçı gelecek?:queen:
daha doğrusu ;33 motorcu +misafirleri....
hadi bakalım,bekliyoruz![]()
cidden anne 3-4tencere dolma yap dersem ne der cok merak edıorumilk tepkısı ordumu doyurcan olur
![]()
1 tencereyi ben tek başıma yerim :queen:
nese bende kacıorum hepınıze ıyı geceler bu arada valide dolmayı yapmassa ben yapım dıcem ama zehırlemek ıstemıorum kımseyi
çok güzel ama dıerlerıne bırakırsın 3-5tanede tadımlık :queen::queen:![]()
Bu sarmalarda yalan olmaz inşallah![]()
Bu sarmalarda yalan olmaz inşallah![]()
Karnım acıktı![]()
sen sardır ama benden başkasına emanet etme gidene kadar bitebilir
ben adaletli bi şkilde koyarım masalara :cherry:
ama motorun neresınde nası bi şekil tencere taşıcam onu bılmıorum hala düşünüyorum:cherry::queen:
sen sardır ama benden başkasına emanet etme gidene kadar bitebilir
ben adaletli bi şkilde koyarım masalara :cherry: