[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gelsin artık su 12mayıs ya (güncel)
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
Oradan Tekirdağa geçecekmiyiz ona göre hareket edelim be :mrgreen:yauv

ben artık taksime diye çıksam bile adanaya gidecek malzme araç gereç alacam yanıma
:queen::queen::queen::queen::queen:

mayıs değil nisan :D

ewet NİSAN :rendeer::rendeer::rendeer:

hadi herkese iyi akşamlar görüşmek üzere ;) sağlıcakla kalın

hade sana iyi gcler :cat:

CADI da yok sessiz sessiz gidiyo topak bakalım hayırlısı :)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
ben artık taksime diye çıksam bile adanaya gidecek malzme araç gereç alacam yanıma
:queen::queen::queen::queen::queen:



ewet NİSAN :rendeer::rendeer::rendeer:



hade sana iyi gcler :cat:

CADI da yok sessiz sessiz gidiyo topak bakalım hayırlısı :)

Doğru söze ne denir hatta üç aylık yiyecek ihtiyacımızda almalı bence neme lazım Antalyada denize girerken kendimizi kutuplarda bile bulma imkanı çooooook yüksek:queen::queen::queen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
cadı şimdi sarma istedi cnm bak yapçaksın dimi sarma bende bak poğça yapıcağım takas yaparız :D

bigün yaparım size sarma söz ama o gün 12 nisan olmaz :p

tesekurleeeeeerrrrr :cherry::cherry::queen:



tamam hadı anneme yaptırırım ben :D ama nerde tasıcam :D:D

sen yaptırda taşımak sorun değil arabayla gelen birine veririz :cherry:

neyin hesabını ya :D

bu arada arkadaslar 1 talep war bı arkadasım 60model cherlovet kabul ederlermı dıe soruo :D:D bı escorta ıhtıyacımız warmı :D :D :D

motosikletinin markası modeli cc si önemli değil istiyen istediği araçla katılabilir :rendeer:

ben artık taksime diye çıksam bile adanaya gidecek malzme araç gereç alacam yanıma
:queen::queen::queen::queen::queen:



ewet NİSAN :rendeer::rendeer::rendeer:



hade sana iyi gcler :cat:

CADI da yok sessiz sessiz gidiyo topak bakalım hayırlısı :)

burdaaa :p

Doğru söze ne denir hatta üç aylık yiyecek ihtiyacımızda almalı bence neme lazım Antalyada denize girerken kendimizi kutuplarda bile bulma imkanı çooooook yüksek:queen::queen::queen:

boşunamı aramızda akıllı olan yok diyoruz :queen:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
bigün yaparım size sarma söz ama o gün 12 nisan olmaz :p



sen yaptırda taşımak sorun değil arabayla gelen birine veririz :cherry:



motosikletinin markası modeli cc si önemli değil istiyen istediği araçla katılabilir :rendeer:



burdaaa :p



boşunamı aramızda akıllı olan yok diyoruz :queen:

Anaaaaaaaa cadı nirlerdeydin be yauv:queen:D süpürgenin dümeni kilitlenmişti diyorlardı senin için :queen::queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Mar 2009
Mesajlar
69
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaza da devam eder işalla bu aktiviteler.. kısmet başka sefere
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mayıs değil nisan :D

tamam olar nısan daha yakın :p

bigün yaparım size sarma söz ama o gün 12 nisan olmaz :p

sen yaptırda taşımak sorun değil arabayla gelen birine veririz :cherry:
:queen:


iyi artık bı soz werdık :D yaptırcaz :D de tek sorun kac tane deılde kac tencere yaptırım :queen::queen::queen::queen::pr::pr:

motosikletinin markası modeli cc si önemli değil istiyen istediği araçla katılabilir :rendeer:

taam ozaman soluorum ona :D
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
155
selamlar:)
katılmak için imkanları zorlayacağım ama pazar günü izin yapabilmem için imkan değil mucize lazım :pr:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
yaza da devam eder işalla bu aktiviteler.. kısmet başka sefere

bizde aktivite bitmez hocam daa bu sefer niye gelmiyosun? :p


Sendeki resimler ne oldu sevgili cadı

az sonraaaa :cherry:

tamam olar nısan daha yakın :p




iyi artık bı soz werdık :D yaptırcaz :D de tek sorun kac tane deılde kac tencere yaptırım :queen::queen::queen::queen::pr::pr:



taam ozaman soluorum ona :D

sen yaptır bi kaç tencere :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst