[İstanbul MT] Anlık Gece Buluşması Nakkaştepe Ayışığı Cafe

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
[İstanbul MT] Anlık Gece Buluşması Nakkaştepe Ayışığı Cafe

Sevgili arkadaşlar,

Alkol bağımlıları nasıl içmek için bahaneye ihtiyaç duymuyorsa, biz motosiklet bağımlıları da buluşup piston segman muhabbeti yapmak için bahaneye ihtiyaç duymuyoruz. :cherry:

Deliye hergün bayram, bize de hergün bir ayrı buluşma safhası. :queen:

Bu akşam saat 21:00'de Nakkaştepe'deki Ayışığı Cafe'de buluşuyoruz. Sizler için sürpriz konuklarım var. İsimlerini şimdilik zikretmiyorum. :)

Mekan ile ilgili fiyat/ulaşım/vesaire bilgilere aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

http://www.ayisigicafe.com/root/default.aspx


Elleri görelim??? :wiinkk:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Bir ihtimal diyeyim...

Özledim herkesi; üzerimden şu kırgınlığı atabilir, işim gücüm de çıkmazsa oradayım.:cat:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Alkışşşşları görelim. Olcan seninle sanırım 1 yıldan fazla oldu görüşmeyeli. :)

Akşam gelmeni çok isterim.

Millet haydin, biraz kafa dağıtalım. Önümüze 29 Ekim var. Ne yapacağız ne edeceğiz biraz tartışma imkanımız olur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu akşam bir arkadaşımda rakı balık yapacağım eğer iptal olursa geleceğim.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Tamercim işin gücün yokmu hacı cav cav...:p

bu akşam buluşma tertipliyorsun ve topacı şimdi açıyorsun...yuhannesburg diyorum daha ne diyim...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Baba biz anlık işlerin adamıyız, özgür willy'yiz. :p 35 gün önceden açıp reklam yapacak kadar hırslı birisi değilim. Gelen gelir, gelmeyenlerin de canı sağolur.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kanka ne diyim sana...en azından dün açsaydın herkesi pc başındamı sanıyosun kendin gibi...yani 35 gün önce açanlar hırslı sorunlu diyosun sen bugün açınca bi sorun yok diyosun..:)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Güzel kardeşim, etkinliği yapmaya arkadaşlarla bugün karar verdik. emprovize bi şekilde gelişti anlayacağın. Ne yapabilirim?

Bi buluşma tertiplediysek 100 kişi toplanmak zorunda değiliz ki kardeşim.

GELEN GELİR, GELMEYEN DE BİR BAŞKA SEFER GELİR.

Pandacan 2 kelime daha yazma bak küfredicem! :mrgreen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Bence tam tersi, sen yazığın için millet ürktü!

Bak zigigiiiiiiit! :cherry: Kötü olacak yoksa.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Rakı balık ağır bastı gelemiyorum :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Ben de umarsız olsam ben de gelmezdim. :)
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nakkaştepeyi bu akşam tepeleyelim. avrupa yakasından giden varsa beni arayın 0533 395 93 04 tünal caponord
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bence tam tersi, sen yazığın için millet ürktü!

Bak zigigiiiiiiit! :cherry: Kötü olacak yoksa.

hacoro oraya gidiyonuz ağır abi diye giriyosunuz sonra 1 çay 2 bira içiyosunuz mekan sahaplarıda doğal olarak uyuz oluyor...yaptığınız gürültüde cabası...sen bilmezsin ben bizim tayfanın(mt) Ortaköyde bir mekandan tatlı tatlı kovulduğunu bilirim...buluşun işte çay bahçelerinde falan...Nakkaştepe senin neyine çapsız keltoş...:queen:
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
valla motor olsa altımda gelirdim =) avrupa yakasından artçı isteyen ? :D:D
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Katılanlar
1-Aaargh
2-Capanord
3-Kemal
4-Antientel
5-North
6-Sen?
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Selam ederiz, sorun deel.

Bu arada ben ne çapsız ne de keltoşum. :) Sadece birazcık alnım açık. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst